Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että Severin ja Violan koulu oli sama kuin Talen, Sannin jne. lukio.
Samat kulissithan oli jo silloin, kun Iida, Janne, Tale, Elias, Lari, Matleena ja Roni kävivät yläastetta.
Eiks toi sama koulu ole ollut aina yläaste/lukio? Tai ainakin Pepin ym. ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa jaksossa luminen kaupunki ja vesikeli.
Miksi käytävään kuului Kallen ja Eliaksen keskustelu niin selvästi?Se on kato tämä Suomen kevät. :D Vai mikä vuodenaika tuolla on menossa? Sää saattaa muuttua ihan yhtäkkiä.
Siellä on varmaan menossa nyt joku tammikuu 2016, kun lopputeksteissäkin lukee jo vuosiluku 2016.:)
Tuo Iidan väliaikainen näyttelijä ei vaikuttanut mielestäni oikein lupaavalta, tönkköä näyttelemistä. Muutenkin Iidan hahmo on ollut ehkä inhokkihahmoni joten tämän näyttelijävaihdoksen takia ärsyttää yhä enempi katsoa sitä...
Kun Anton pyysi Violaa näyttämään kännykästä sen "Samun" kuvan niin mulle tuli heti mieleen, että hän tunnistaisi Joonatanin siitä koska Joonatan oli työskennellyt pelialalla kuten Anton itsekin. :D Jos olisivat vaikka vanhoja tuttuja olleet työn kautta, mutta ilmeisesti ei tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Kun Anton pyysi Violaa näyttämään kännykästä sen "Samun" kuvan niin mulle tuli heti mieleen, että hän tunnistaisi Joonatanin siitä koska Joonatan oli työskennellyt pelialalla kuten Anton itsekin. :D Jos olisivat vaikka vanhoja tuttuja olleet työn kautta, mutta ilmeisesti ei tuntenut.
Mä ajattelin että Anton ja Viola puhuu siitä tyypistä, Iida tulee kotiin ja pyytää saada nähdä myös.
Ehkä tästä jopa päästäisi jatkamaan Iidan ja Joonatanin kauhujen matkasta, kun Iidalle muistuu Joonatan mieleen.
Toisaalta Antonhan ei ollut kuullut Pala Productionsista, Torturesta tai Joonatanista mitään kun tuli sarjaan. Epäilen ettei edes ollut missään pelialalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Miksköhän muuten? Mua askarruttaa edelleenkin tän koko ikuisuuspitkän ketjun ekassa viestissä esitetty ihmetyksen aihe ja mielestäni siihen olisi syytä palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Kalle sekoilee seuraavaksi ?
Rupee varmaan taas heteroksi.
Yritin ihan tosissani miettiä vastausta tähän kysymykseen. Kaikki on tietysti mahdollista, mutta en jaksa uskoa tähän kun miehen huonosti päättyneet heteroleikit on jo nähty. Jos olisi hetero niin olisi kyllä hieno pari Monican kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Kalle sekoilee seuraavaksi ?
Rupee varmaan taas heteroksi.
Yritin ihan tosissani miettiä vastausta tähän kysymykseen. Kaikki on tietysti mahdollista, mutta en jaksa uskoa tähän kun miehen huonosti päättyneet heteroleikit on jo nähty. Jos olisi hetero niin olisi kyllä hieno pari Monican kanssa.
Tuskin kuitenkaan enää palaa yhteen Larin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän muuten? Mua askarruttaa edelleenkin tän koko ikuisuuspitkän ketjun ekassa viestissä esitetty ihmetyksen aihe ja mielestäni siihen olisi syytä palata.
Miksi ihmeessä ei voi olla stay-upeja sen ikäisellä?
Violalla oli hyppäri. Peruskoulussa?
Oon ollut tässä viikon ulkomailla ja on mennyt ohi, kuka tuo blondi Antonin luona on?
Nyt Kristtina kuuli Sannista. Ismo on kyllä hillitön urpo, kun kurkkii sieltä ketjun välistä ja on pelokkaana :)
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut tässä viikon ulkomailla ja on mennyt ohi, kuka tuo blondi Antonin luona on?
Iida. Näyttelijä vaan vaihtunut kun alkuperäinen näyttelijä on sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida. Näyttelijä vaan vaihtunut kun alkuperäinen näyttelijä on sairaslomalla.
Älä valehtele. Ketju ei ansaitse kaltaisiasi valehtelijoita keskuuteensa. Häpeä ja lopeta tuollainen.
Oon superiloinen kun Ulla viimeinkin löysi itselleen miekkosen! :) ulla ja gunnar on oikein hyvä pari. Aiemmin tykkäsin myös seppsta ja helenasta. Ihanaa, kun sarjassa on jokin "vakaampi" pari kaiken sen pettämisen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitkä voisivat olla jaksojen niminä, jos tapahtuisi jotakin. Jos esim. Oliver olisi vaarassa jäädä junan alle, jakson nimi voisi olla: "Junalauta, huutaa Sebastian".
Aika kiva nimi jaksolle. No jos vaikka Monica haluaa panna kaljapäissään Evaa uuestaan niin voisi laittaa jaksolle nimen: Täti Viinica bisseseksuaalina
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä, mitkä voisivat olla jaksojen niminä, jos tapahtuisi jotakin. Jos esim. Oliver olisi vaarassa jäädä junan alle, jakson nimi voisi olla: "Junalauta, huutaa Sebastian".
Vakkarinimenä voisi olla "Paskaa tuutin täydeltä"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakkarinimenä voisi olla "Paskaa tuutin täydeltä"...
Ja jaksossa tapahtuisi jatkuvasti niin, että pannaan ulostetta jäätelötötteröihin?
Tale ja kumppanitkin kävi samassa tilassa yläastetta, kun missä oli nyt ylppärit. Ehkä niillä on vaan yläaste ja lukio samassa?