Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mistä te nyt ootte tuon Janne/Tale-kuvion kehittäneet?
Tehdäänkö 60-vuotiaille muka oikeasti hedelmöityshoitoja? En usko. Letti luulee olevansa 35v.
Eihän Ismo ja Letti ole vielä 60? Ehkä 50v?
Karin leikkipuiston kiikkulauta -kommentti Talelle ja Jannelle :D
Miksei Letille voi jo kertoa, että Sanni on sen tytär?
Hyvä, että Kalle saa taottua järkeä Ismolle (itkukohtaukset oli tosin aika kömpelöitä:D), mutta Letin vauvahaaveilu sen kun vaan jatkuu...huoh. Miten tuo juonikuvio voi tästä kehittyä? Letti hankkii kenties nuoremman siittäjän (Kari)? Kaappaa vastasyntyneen sairaalasta tai ostarilta jonkun vaunuista?
Mihinköhän Lindan reseptit liittyy? Mä veikkaan, että se mies, jota Lindis auttaa on veli, poika tai muu sukulainen ja lääkkeet on sille (hänellä joku vakava sairaus). Siksi ei ole vielä kertonut Karille.
Eniten tulevista juonenkäänteistä odotan Stuban ja Mariannan kiellettyä rakkautta :D Jos se siis käy toteen.
Onneksi Iidaa ja Antonia ei ole näkynyt hetkeen.
Mistähän Severille ja Violalle tulee riitaa? Nellaa ei kyllä kauheasti sarjassa enää näy (toisaalta ihan hyväkin, koska niin huono näyttelijä ja hahmolla ärsyttävä luonne).
Voisko tulla kesäsarja, jossa olis vain Kari, Tale, Janne, Sergei, Sebastian, Aki ja Ulla? Noiden kemiat toimiin parhaiten yhteen ja heidän vitseille, ilmeille, naljailulle ja kommelluksille nauran eniten. Hyviä näyttelijöitä kaikki! :) Myös Lassen näyttelijä oli huippu, harmi että poistui.
Vierailija kirjoitti:
Tanne <3333
Hassunkuuloinen paritusnimi, mutta parempi tuokin kuin Jale :'D En itse osaa vielä päättää, toivoisinko niistä oikeasti paria, mutta hauskaahan se on tässä ketjussa miettiä kaikkea. Älkää ottanu valittajat asiaa niin vakavasti ;)
On kyllä surkea juonikuvio tämä vauvan yritys. Toivottavasti pian keksitään pakokeino siitä! Itse Lettinä suuttuisin ihan mielettömästi Ismolle, ettei ole kertonut mitään totuuksia vaan kusettanut jo pitkän ajan. Selvää mielestäni on, että Kalle masentuu ja alkoholisoituu. Tämä on varmaan ihan mielenkiintoinen juonikäänne, mm ahdistavia kohtauksia sairaalalla (kännissä töissä) ja menee poikki Larin kans. Sanni ja Tale vois nyt vaa sopia ja olla perhe (ei kiinnosta oikee heiän juttunsa). Uskon kovasti myös siihen, että jossain vaiheessa Marianna sekoo vielä ja pahasti. Luultavasti aika pian, kun huomaa kuinka paljon Sergei kaipaa Peppiä ja Taigaa. Se jää vielä auki että mitä keksii Sergein pään menoksi (tuskin sentään niitä nähtyjä vitamiinihuumauksia, ahdistavia koppeja tai muuta vastaavaa). Gunnarin, Camillan ja Monican perhehommat kiinnostaa kovasti, siellä varmaan jotain salaisuuksia ja avaamattomia lukkoja :)
.
Tulevien jaksojen nimet:
Osa 2971: Eliakselle puhkeaa äkillinen kenkäfetissi
Osa 2972: Severille ehdotetaan sitoutumisleikkejä
Osa 2973: Kallea kännittää kohdata totuus
Osa 2974: Talella ja Jannella on huppumeininki
En usko, että Sannista ja Talesta tulee enää oikein mitään. Luulen, että Sannilla on joku uusi yhden yön juttu jonkun toisen kanssa. Siihen viittaava jakson nimikin on tulossa. Tulee tästä sitten tietysti uudelleen raskaaksi. Mariannan uutta sekoamista en nyt edes jaksa miettiä, niin selvältä se vaikuttaa. Kallen pitäisi vain poistaa elämästään ne ahdistavat asiat, vaikka aluksi sattuisikin niin sitten pikkuhiljaa alkaisi voida taas paremmin. Luulen, että oikeasti ei ole täysin toipunut isyysskandaalista ja pystynyt käsittelemään sitä, vaikka muuta esittäkin. Sehän noihin alkoholiongelmiin ja ahdistukseen johti. En haluaisi nähdä Kallea tuollaisena. Ehkä uusi rakkaus, johonkin paremmin sopivaan pelastaa.
Larin ja Kallen erottua Sanni tai Elias sitten varmaan lohduttaa Laria.
En tosin jaksa uskoa siihenkään, että Lari ja Elias palaisivat enää yhteen.
Vierailija kirjoitti:
No sehän nyt on aivan ilmiselvää, että palaavat. Ihan satavarmaa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihdoin kehitellyt näkemykseni päätösjakson tapahtumista. Kirjoitan aiheesta vain tämän yhden viestin. Voihan olla, että olen täysin väärässä. Kari järkyttyy eturauhassyövästään.Janne tulee Taalasmaille kertomaan Talelle tunteistaan Kari kuitenkin yllättää kaksikon ja hakkaa Jannen sairaalakuntoon. Monica luulee Sebastiania lapsensa isäksi ja menee kertomaan asiasta, mutta Sebastian hokee jumalautaa ja paljastaa olleensa vasektomiassa. Sannikin on raskaana. Lapsen isä on tiennyt asiasta jo aikaisemmin, mutta nyt Sanni paljastaa rakastaneensa lapsen isää, ei Tale koko ajan ja kertoo kuinka vaikeaa on ollut nähdä tämä toisen kanssa. Sanni ja tämä lapsen isä menevät salaa maistraatissa naimisiin. Tämä mies on kuitenkin vakavasti sairas. Kristiinan muisti on palautunut,mutta Ismo ei tiedä tätä. Lopulta Kristiina paljastaa totuuden ja ajautuu hirveään riitaan Ismon kanssa. Joku on vainonnut Kallea jo pitkään. Vainoa paljastuu ja Kalle on vaarassa. Tapahtuu kamala onnettomuus ja yllättävästä henkilöstä tulee sankari. Elias tapaa Miskan yllättävässä paikassa ja järkyttyy.
Sinuna hankkiutuisin hoitoon.
Californication kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän nyt on aivan ilmiselvää, että palaavat. Ihan satavarmaa, valitettavasti.
Oikeammin olisi kai sanoa, että en haluaisi sitä, koska en jaksa enää sitä draamaa.
Ei toisten teorioita tarvitse haukkua. Villit teoriat ovat osa tätä palstaa. Villejä teorioita ei ole tarkoitettukaan pidettäväksi totena. Vähän aikaa sitten täällä oli kiivas keskustelu siitä, mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei, eikä mennä sihen. Totuus kuitenkin on, että kukaan yksittäinen käyttäjä ei hallinnoi tätä keskustelua, vaan ylläpito. Itse ainakin luen mielelläni kaikesta sarjaan liittyvästä.
Tapahtuipa sitten mitä tahansa on omien näkemysten ja teorioiden esittäminen ja niiden lukeminen mielenkiintoista. Kyllä varmaan jokainen sarjan fani tajuaa sarjan olevan fiktiota, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Täällähän on myös osuttu oikeaan. Tätä keskustelua lukiessa on ollut huomattavissa, kuinka hyvin jotkut sarjan todelliset fanit osaavatkaan sarjaan tulkita, paljon minua paremmin.
Katsossa pari hurjaa paljastusta.
Hyvä että Peppi taas häipyi. Tuntui että joka jaksossa se silitteli Taigan tukkaa ja tuijotti haavoittuneen näköisenä kaukaisuuteen huokaillen samalla että äiti korjaa kaiken.
Mutta miksi sen piti taas paeta? Olisi vaikka saanut jonkun hyvän työtarjouksen jostain, olisi vähän uskottavampaa eikä jäisi niin ärsyyntynyt olo koko hahmosta.
Tuo tiskirätti, jonka Kari veti toimiston ikkunan eteen suojaksi. :D
Ei Jannen ja Talen suhteessa olisi edes kyse mistään shokeeraamisesta tai homoilusta, vaan ennenkaikkea siitä, että rakastaisivat toisiaan ihmisinä. Sarjan aikaisemmissa homokuvioissa on kyllä ollut kyse myös shokeeraamisesta ja siitä, että pitäähän sitä nyt homoja olla.