Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Muistaako kukaan enää Talen ja Iidan kilpatanssiharrastusta? :) miks ne mahtoi lopettaa sen?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:27"]Miksi Heidi ei itse ilmottanu Jannelle, että joutuu perumaan treffit vaan laittoi Mariannan asialle? Kuin vaikeaa olis ollu itse soittaa tai laittaa viesti Jannelle? Ihmeen kiire sairaalaan, vaikka ei se mummo nyt kovin tärkee henkilö oo Heidille ollu, ku nyt vasta ilmeni koko mummon olemassaolokin. [/quote] Sehän asui sen mummonsa kanssa lähes koko lapsuutensa ja teini-ikänsä, kunnes muutti veljelleen asumaan. Eli aika tärkeä henkilö. Tosin luulin sen mummon jo kuolleen kun ei ole (salkkarityyliin) koko mummon olemassaoloa vuosiin muistanut
[/quote]
Nimenomaan luulin myös, että mummo on jo kuollut, kun ei siitä ole mitään mainintaa ollut Salkkareissa enää aikoihin. Ärsyttää muutenkin se tapa, millä Salkkareissa sivuutetaan täysin Pihlajakadun ulkopuolella elävät sukulaiset ja ystävät. Ikään kuin heitä ei olisi olemassakaan, kun juhliinkin kutsutaan aina vain naapurit.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:01"]Vähän nauratti, kun Liisa/Kristiina sanoi, että vihaa valehtelua yli kaiken, kun itsekin eli valheessa kun lavasti oman kuolemansa tms. Aika tekopyhää kyllä. [/quote] Kristiinahan sanoi että on elänyt niin pitkään valheessa että arvostaa totuutta ylikainen. Siis tuon lauseen jälkeen. [/quote] Aika epäreilua silti vaatia muilta totuutta kun itsellään semmonen valheiden verkko takana :D
[/quote]
Ärsyttää, kun Liisa-Kristiinan kuolleista herääminen käsiteltiin alunperin vähän niin kuin olankohautuksella. Tyyliin: "Ai sä olitkin elossa? No kiva. Ei siinä mitään, että jätit perheesi ja pienet lapsesi väkivaltaisen miehen hoiviin."
Turhanpäiväisiä juonikuvioita kyllä jaksetaan venyttää, mutta tämmöset isot jutut ohitetaan vähän turhan kepeästi.
Mihin Iidan isä on nyt yhtäkkiä kadonnut?
Oli taas niin ilmiselvää, että Mariannahan se siellä vessassa lymyilee samaan aikaan kun Ellu ja Lartsa päivittelee kovaan ääneen juonenkäänteitä oven toisella puolella. Miks Lari ei työvuorossa ollessaan tienny Mariannan olevan asiakkaana Moosessa ja osannu näin ollen varoo sanojaan. ARGH! :D
Ja Severi taas vaihteeks kiukuttelee ja harrastaa väkivaltaa muita kohtaan. Millonkahan se Aaro palaa kuvioihin..
Ja MIKS HELVETISSÄ Sergei ei heti ensimmäisenä ole kertomassa perheelleen totuutta! "Ei ne uskonu mua viimekskään" mitä helvettiä, nythän olis kunnon todisteet. Eliaskin olis ihan hyvin voinu käskeä vaikka Selinan mutsia soittamaan Hellulle tai mielisairaalaan, ja valottamaan Mariannan historiaa. Luulis M:stäkin olevan potilastiedot rekistereissä.
Eikö tota Selinaa voi hoitaa mitenkään vai miksi se istuu lukittuna johonkin huoneeseen?
Kuinka suuri pakastin Sievisillä on ja mistä sitä hirvenlihaa riittää viikottaiseen/päivittäiseen hirvipaistiin? Harvemmin näkee Lassea metsällä/metsälle lähdössä/metsästä tulossa, eli mistä sitä lihaa tulee kuin liukuhihnalta Sievisten illallispöytään? Ruokakaupan lihatiskiltä tuskin itseäänkunnioittava insinöörimajuri alentuisi hirvenlihaa ostamaan, vaan kyllä kunnon metsämies ampuu itse hirvensä. Olisipa meidänkin pakastimessa yhtä loputtomat varastot metsän antimia kuin Sievisillä.
Mikähän diagnoosi sillä Selinalla on kun mutsinsa voi hoitaa tommosta katatonista tapausta?
Vai oiskohan tässä semmoset mindfuckin ainekset että Selina onkin oikeesti Marianne ja sairaalassa on taas sössitty papereitten kanssa.
Suunnattomasti ihmetyttää nämä asumiskuviot. Nytki letti-kristiina muina miehinä asuukin Sannin kans Ismon kämpillä. Taalasmaille asettu vaikka kuinka monta vanhaa harppua ja ties ketä pentuja. Joonatan, iso mies ni asuu lassen luona. Aini, lari asuu ismon kämpillä myös ja Ismo ite majatalossa :D uskomatonta paskaa!
Lari ja Elias murtautuivat toisen kotiin ihan muina miehinä, sehän on oikeasti rikos. Sen varjolla, että pitää todistaa Marianna hulluks, nii hiippailevat ventovieraan (selinan tai mikä lie) kodissa. Jos mä törmäisin kahteen hiippailevaan tyyppiin mun kotona nii joko kuolisin kauhusta tai löisin heitä ensimmäisellä käteen löytyvällä esineellä.
Haluaisin, että Aki kävisi jossain jaksossa yksin Jennin haudalla ja kuiskaisi: "Jenni, olit elämäni rakkaus... Miksi palasinkaan liian myöhään?" Outoa, että Jenni on mainittu vain kerran ohimennen Akin paluun jälkeen. Se Jennin hauta taitaa muutenkin olla jollain toisella paikkakunnalla, jonne Katja vei siskonsa.
onko teistä kukaan nähnyt ohikulkumatkalla salkkareiden käynnissä olevia kuvauksia? esim. siellä "pihlajakadun" suunnilla? minä olen käynyt siellä ulko-oven edessä joskus "pyhiinvaellusmatkalla" kurkkaamassa talon ja kadun, mutta siihen aikaan ei ollut kuvauksia käynnissä. olisi hauska sattua paikalle, kun kuvattaisiin jotain puolen vuoden päästä tv:ssä näkyvää jaksoa. ystäväni näki joskus vuosia sitten, kun "seppo" oli lakaisemassa harjalla katua ja se näky oli kuulemma ollut jotenkin koominen. missä se "amanda" muuten sijaitsee helsingissä?
Missä niitä salkkeja muka ilmaseks ennakkoon näkee?:0
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:24"]
onko teistä kukaan nähnyt ohikulkumatkalla salkkareiden käynnissä olevia kuvauksia? esim. siellä "pihlajakadun" suunnilla? minä olen käynyt siellä ulko-oven edessä joskus "pyhiinvaellusmatkalla" kurkkaamassa talon ja kadun, mutta siihen aikaan ei ollut kuvauksia käynnissä. olisi hauska sattua paikalle, kun kuvattaisiin jotain puolen vuoden päästä tv:ssä näkyvää jaksoa. ystäväni näki joskus vuosia sitten, kun "seppo" oli lakaisemassa harjalla katua ja se näky oli kuulemma ollut jotenkin koominen. missä se "amanda" muuten sijaitsee helsingissä?
[/quote]
Ainakin viime aikoina erittäin suuri osa ulkokohtauksista on kuvattu Munkkiniemessä eikä Ullanlinnassa, jossa "Pihlajakatu" (=Huvilakatu) sijaitsee. Eli jos haluaa törmäillä kuvauksiin, niin kannattaa kulkea Munkkiniemen suunnalla – etenkin Munkkiniemenranta ja Kalastajatorpan lähiympäristö ovat näkyneet tiuhaan viime viikkoina. Amanda taas sijaitsee Eirassa Armfeltintiellä, mutta kyseessä on ihan yksityinen asuintalo, joten ei ole välttämättä kamalan kohteliasta mennä pihalle heilumaan.
Miksei Janne ottanut marianna-yön aikana sidettä kertaakaan pois silmiltä? Nukkuki sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 23:38"]Miksei Janne ottanut marianna-yön aikana sidettä kertaakaan pois silmiltä? Nukkuki sen kanssa.
[/quote]
Ja miten Marianna pysty oleen täysin varma että Janne ei kurki siteen alta? Toi Marianna-keissi on kyllä salkkarihistorian yks puuduttavimmista venytyksistä! Kauanko se on jo kestänyt?
Olikohan Kallen näyttelijällä joku oma meno/työeste vai miksi sarjaan oli kirjoitettu tämä Intian reissu? Ainoastaan Larin ja Eliaksen lähentymisen vuoksiko?
Sanni oli menossa sinne saunaan yksin koska luuli ettei Kristiina oo tulossa sinne mutta sitten kun Kristiina tulikin sinne (lähti aiemmin töistä tai jotain että ehtisi) niin sanni sanoi ettei haluukkaan mennä että tuli huono olo ja sitten istuivat alas.. eli saunavuoro oli vasta alkamassa ja tosiaan seuraavassa hetkessä tale pamahti sisään
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:01"]Vähän nauratti, kun Liisa/Kristiina sanoi, että vihaa valehtelua yli kaiken, kun itsekin eli valheessa kun lavasti oman kuolemansa tms. Aika tekopyhää kyllä.
[/quote]
Kristiinahan sanoi että on elänyt niin pitkään valheessa että arvostaa totuutta ylikainen. Siis tuon lauseen jälkeen.
[/quote]
Aika epäreilua silti vaatia muilta totuutta kun itsellään semmonen valheiden verkko takana :D