Otatteko kynsilakkaa ja -lakanpoistoainetta matkoille mukaan?
En kovin usein lakkaa kynsiäni mutta reissussa ois kiva olla nättinä. Mutta sitten pitäis ottaa lakanpoistoaineet ja kaikki mukaan että sais pidettyä siistinä.
Näinkö te muut teette?
Kommentit (5)
Kestää pari viikkoa todella hyvänä ja menettelee-kunnossa kolmekin viikkoa. Shellac on esim. sellainen kestolakkaus, kovetetaan samanlaisessa uunissa kuin geelikynnet mutta on tosiaan vain kynsilakka, ei mitään paksuja rakenteita.
Kestää pari viikkoa todella hyvänä ja menettelee-kunnossa kolmekin viikkoa. Shellac on esim. sellainen kestolakkaus, kovetetaan samanlaisessa uunissa kuin geelikynnet mutta on tosiaan vain kynsilakka, ei mitään paksuja rakenteita.
Mulla on kerran tuollainen ollut, otin pikkujouluihin, mutta sen poiston jälkeen kynnet lohkeili pitkän aikaa kun menivät niin huonoon kuntoon.
Mulla on kerran tuollainen ollut, otin pikkujouluihin, mutta sen poiston jälkeen kynnet lohkeili pitkän aikaa kun menivät niin huonoon kuntoon.
Minulla ei ole ollut ongelmaa, asetonipoiston jälkeen olen öljynnyt kynsiä muutaman päivän (viikon?) eikä ole tullut mitään.
poistin sellaisella sähköisellä kynsiviilalla, kun en saanut millään aineella lähtemään. Tein tosiaan varmaan väärin, mutta sen jälkeen en ole sellaista halunnut laittaa.
Mukana vain iso kunnon ammattilaisten suosima viila ja kirkas päällyslakka.
Kymsien hoito on vaivatonta, kun on geelaus.