Kaipaisin vinkkejä painonpudotukseen
Eli kertokaa miten olette saaneet painon putoamaan, paljonko on ollut pudotettavaa ja paljonko pudonnut.
Kommentit (13)
Kaikille nuo laihdutustuotteet eivät sovi.
Oma vatsani meni vlcd-proteiinijuomista totaalisesti sekaisin. Oli ilmavaivoja, tajuton ripuli ja järkyttävät vatsakivut. Kauhea kokemus ja muistutus siitä, että terveellisempiäkin tapoja laihduttaa on.
aloitat elämänhallinan projektina. Vippaskonsteilla voit päästä nopeaan painon pudotukseen, mutta mikäli tähtäimessä on holla hoikka myös jatkossa suosittelen, että teet elämäntaparemontin vain niin mihin olet itse valmis ja mitä olet itse valmis noudattamaan.
Itse aoitin niin, että en kiellä itseltäni mitään. Arkipäivänä syön säännöllisesti ja kiinnitän huomiota siihen mitä suuhuni laitan. juon myös runsaasti päivittäin.
En osta kotiin herkkuja muulloin kuin juhlapäivinä, koska ne kiusaavat minua kaapissa niin kauan kuin ne on syöty.
Aloita liikunta myös samalla periaatteella. tee sitä mikä sinusta on mukavaa. Älä änkeä jumpparyhmään jos olet aina jumppaa inhonnut, vaan keksi joku kiva laji mihin on kiva myös mennä.
Herkuttele joskus ihan luvan kanssa.
Näillä vinkeillä paino putoaa maltilla ja tulokset ovat pysyviä, koska et kiellä itseltäsi mitään ja nautit elämästä samalla tavoin kuin ennenkin.
Mulla reilusti pudotettavaa, kahdessa kuukaudessa nyt tippunut 8 kiloa.
Keinot: kalorien laskeminen ilmaisen Kiloklubi.fi:n avulla. Syön noin 1600-1800kcal per päivä.
Pyrin syömään laadukasta ruokaa, eli aamulla esim. jälkiuunileipää becelillä ja kasviksilla ja kahvia, joskus marjoja.
Lounaalla n. 200g kasviksia, 100g proteiinia, ei perunaa/pastaa/riisiä. Pari palaa ruisleipää becelillä.
Päivällinen samalla lailla kuin lounas.
Illalla vaihdellen esim. hedelmiä, marjoja, munakasta, tonnikalaleipiä tms.
Liikuntaa n. 5krt viikossa, joista 2 lihaskuntoa, 3 aerobista (tunti kerrallaan).
Tosi helppoa on ollut kun syön niin hyvin, ettei tee mieli herkutella. Aika nopeasti myös vatsalaukku pieneni ja en enää jaksa edes syödä entiseen malliin.
Neuvoista. Mulla kans reilusti pudotettavaaja olenkin joskus saaunut ihan kivasti pudotettua, mutta takaisin on tullut oman löysäilyn vuoksi.
Millekkään "ihme" dietille en viitsi edes ryhtyä, vaan haluan että pudotetut kilot pysyy myös pois.
Tsemppiä sulle, hienosti oot saanu pudotettua. ap
Kiitti tsempistä ja samaa sulle! Jos vertaistukea kaipaat niin tuolla kiloklubissa on myös kiva keskustelupalsta. Tosiaan ilmainen, rekisteröitymisen vain vaatii.
lähti reilussa vuodessa 20 kg eikä kiloakaan ole tullut takaisin kolmeen vuoteen. Ehkä sulle sopii kalorien laskeminen, liikunnan lisääminen tai mikä se sitten onkaan, mutta koita löytää sellainen painonpudotukseen sellainen tapa, jota voit jatkaa lopun elämääsi. Tsemppiä :)
ylimääräinen "sellainen". Näin käy, kun ensin kirjoittaa jotain ja sitten muokkaa.
t. -20 kg
lähti reilussa vuodessa 20 kg eikä kiloakaan ole tullut takaisin kolmeen vuoteen. Ehkä sulle sopii kalorien laskeminen, liikunnan lisääminen tai mikä se sitten onkaan, mutta koita löytää sellainen painonpudotukseen sellainen tapa, jota voit jatkaa lopun elämääsi. Tsemppiä :)
Minulla oli alunperin todella paljon pudotettavaa, aloitin neljän viikon nutrilet kuurilla, jonka aikana paino putosi 10kg. Samalla aloitin myös vähälle jääneen liikunnan. Sen jälkeen oli helppo siirtyä tervelliseen ruokaan, kokojyvää, salaatteja, vihanneksia, kasviksia ja kevyt tuotteita. Myös säännölliset ruoka ajat ovat tärkeitä. Nyt painoa pudonnut 4kk 20 kg.
Tsemppiä sinulle
Minulla onkin tavoitteena aloittaa terveellinen ja säännöllinen elämä, niin, että kilot jotka karisee, myös pysyvät poissa.
Loukkaantumiseni vuoksi en tällä hetkellä pysty haraastamaan juuri muuta liikuntaa kuin kävelyä (uinti, mutta ei ole rahaa siihen) eli kysyisinkin nyt teiltä, voiko pelkällä kävelyllä edesauttaa painonpudotusta?
Ap
kuluttaa todella vähän. Askasrtele nilkkapainot ja laita ne kävyn ajaksi ne jalkaan. Tuplaantuu kävelyn tehokkuus.
Hyötyliikuntaan kävely on omiaan.
Mikäli fyysinen aktiivisuutesi on vähäistä, niin tällöin näkökulma pitää suunnata nimenomaan ruokavalioon ja sen kalorimääriin.
Ensin täydellinen suolen tyhjennys colonsterilillä, sen jälkeen vlcd ja kyllä paino lähtee.
Tv: 15kg/ 6 viikkoa