Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli hankkia edes sääriin ja perskannikoihin suihkurusketus ennen etelänmatkaa..

Vierailija
21.07.2012 |

En kehtaa kulkea vitivaaleana uikkari päällä..

Toisaalta en kyllä kehtaa jossain alkkareissa+liiveissä seisoa missään ruiskutuskopissakaan jonkun käsiteltävänä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks persuksiin, kun uikkarit on päällä? Kokemusta ei ole, Lumenen itseruskettavaa olen käyttänyt. Se saa hienoisen värin pintaan. Olen siihen tyytyväinen.

Vierailija
2/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siis jotain Lumenen natural bronze-voidetta viimekuussa ajatuksena saada kinttuihin rusketusta mutta ei siitä mitään tullut, en huomannut mitään eroa käytti sitä tai ei.

Päädyin sitten ostamaan viimekesältä tuttua ACO:n sun kissed-voidetta ja sillä saa rusketusefektin aikaiseksi. Mutta mietin jotakin helpompaa ja kestävämpää ratkaisua tuolle reissulle..en usko että trooppisessa ilmanalassa +33 asteessa on mieltä rasvailla kehoaan millään itseruskettavilla..

ap

Miks persuksiin, kun uikkarit on päällä? Kokemusta ei ole, Lumenen itseruskettavaa olen käyttänyt. Se saa hienoisen värin pintaan. Olen siihen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn vähän väliä ottaa suihkurusketuksen, jos on jotain tärkeämpää menoa.

Ruskettuneena ei erotu ihon pikku kauneusvirheet, selluliitit ja valokuvissa näyttää 100x paremmalta.

Vierailija
4/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn tasaisin väliajoin, ylipainoinen sellukasa oon eikä hävetä yhtään ja käyn pelkillä stringeillä. Niitä suihkuttajia ei varmaan vois vähempää kiinnostaa, eiköhän ne nää jos jonkimoista kankkua ja etureppua!

Vierailija
5/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan rusketusta ihoon :). En mä ole koskaan käyny missään rusketuksissa ennen matkaa vaan olen ihan vitivaaleana rannalla. Ainoa huono puoli tuossa vitivaaleana olossa on Kreikassa, jossa naiset (kyllä, naiset) tahtoivat uida iholle :D :D.

Vierailija
6/13 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eksoottista, etenkin paikassa jossa kaikki muut ovat pronssinvärisiä tai vaaleanpunaisia.

Kunnon aurinkorasvat mukaan niin ekana päivänä saat jo sen hivenen väriä joka tasoittaa pikkuvirheet.

Nauti olostasi :)

Vierailija
7/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusta voi hankkia myös rusketuspillreillä

Mytan:

http://hyvinvointishop.com/

Vierailija
8/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketusta voi hankkia myös rusketuspillreillä

Mytan:

http://hyvinvointishop.com/

Reissu tehtiin vuonna 2012.

Vierailija
9/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkurusketushan lähtee ennen loman loppua jo pois. Mites sitten suu pannaan paluumatkalla?

Vai ruskettuuko silti auringossa?

Vierailija
10/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan mentiin muutama kerta solariumiin ennen matkaa.

Vierailija
11/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sekin näyttää jos on muuten valkoinen kuin pullataikina mutta ruskeat kintut ja p*rse?

Vierailija
12/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naiset tulevat valkoisen suomalaisen ihraista vatsaa hamuamaan...älä nyt naurata.

Vierailija
13/13 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tänä päivänä ottaa aurinkoa? Ihan sairasta hankkia karmeet rypyt jostain makaamisesta. Likasen näkösiäkin ovat.