Laitatin hormonikierukan perjantaina
ja olen ihan helvetin kipeä. Jumalattomia vihlasuja tuntuu koko ajan särkylääkkeistä huolimatta.
Kaks kertaa aikasemminkin laitettu ja sillon ei ole ollu pienintäkään kipuilua, eikä muitakaan tuntemuksia.
Mikähän tässä nyt mättää? Onko muita kellä olisi aluksi kipuillu, mutta sitten rauhottunu.
Kommentit (7)
T:ap :D
koitan kestää ja huomenna päivystykseen jos nää kivut ei helpota
kovin hoppuinen olet. 15 minsaa ja jo luovutat.
7kk jaksoin sitä vihlontaa ja jatkuvaa vuotoa, sitten poistatin sen lopullisesti. Ilmeisesti oli huonosti paikoillaan, mutta täyttä varmuutta asiaan ei saatu. Mieluummin mennään kondomeilla kuin tuon keskiaikaisen kidutusvälineen kanssa!
ja sitten oli viikon kun olisi ollut tosi pahat kuukautiset päällä. laittopäivänä piti lähteä töistä myöhemmin, koska kramppasi. Sitten tilanne normalisoitui, eikä ole ollut mitään ikäviä sivuoireita. Nyt pitäis juuri pian vaihdataaa...Olen tyytyväinen kyllä ollut
nimittäin jos kymys siirtyy sivulle kaksi, niin sitten siihen ei vastaa enää kukaan.. Joten pakko nostella jollain konstilla viestiä. Vaikka "luovuttamalla".
Olen ollut todella tyytyväinen hormonikierukan käyttäjä 9 vuotta. Ei vuotoja, ei kipuja. Nyt synnytyksestä 3 kk ja tosiaan olen potenut sietämättömiä kipuja nyt toista vuorokautta kierukan laiton jälkeen. Mutta aina ei mee ku elokuvissa..
ap
Ap luulee että kaikki nämä tuhannet kirjoittajat tänne ovat paikalla yhtä aikaa, juuri silloin kun hänellä on asiaa.
Onko ollu tällasta kipuilua laiton jälkeen?
ap