Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten jaksatte ramadanin ajan tänä vuonna?

Vierailija
21.07.2012 |

ihan vilpittömästi ihmettelen, miten ramadan tänä vuonna sujuu. minusta tuo 22:45-02:00 on aika lyhyt aika kuroa kiinni päviän nesteensaantia, puhumattakaan muusta.

miten jaksatte? vierestä katsojana tuntuu tosi pahalta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän nukkuu juuri nyt. eilen illalla hän söi vasta yhdeltätoista, onneksi ei ollut kuuma päivä! täytyy vissiin toivoa että kylmä kesä jatkuu edelleen.

Vierailija
2/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies paastoo, minä raskaana joten en. Hyvin hän jaksaa :) samoin muut perheenjäsenet. Pitää vaan syödä viisaasti silloin kun syö, eikä ahmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole huolissani miehen syömisistä, massu saisikin vähän pienentyä :) mutta että koko päivä juomatta? mies ei ole mitenkään aikeissa rikkoa paastoaan, mutta minä puolestani olen huolissani hänen voinnistaan.

hyvää ramadania silti, kunhan vain ihmettelen!

Vierailija
4/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se meni ihan hyvin, vaikka etukateen vahan jannitti. Paivahan on nyt tosiaan todella pitka, niin etta nahtavaksi jaa, miten jaksamisen kanssa kay nyt Ramadanina. Viime vuoden Ramadan meni ihan hyvin, joten eikoan tastakin selvita, jos Luoja suo :) eilen mulla alkoi menkat asrin aikaan, niin etta mun paastoon tulee nyt muutaman paivan tauko.

Vierailija
5/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tiukkaa tekee, alkupäivät. Noin neljäntenä helpottaa sitten kun keho tottuu.

Minulla on päivällä ok olo mutta iltaa kohden tulen veltommaksi ja tekee tukalaa lukea iltasadut lapsille. Varsinkin jos täytyy samalla vastailla tuhansiin kysymyksiin. Mutta kyllä se siitä. Tänään on jo 2/30 paastopäivä :)

Vierailija
6/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole huolissani miehen syömisistä, massu saisikin vähän pienentyä :) mutta että koko päivä juomatta? mies ei ole mitenkään aikeissa rikkoa paastoaan, mutta minä puolestani olen huolissani hänen voinnistaan.

hyvää ramadania silti, kunhan vain ihmettelen!

= anoppi, miehen veli jne. Oletko sinä edes muslimi? Kun noin ihmettelet juomatta olemista. Mitä ihmettelemistä siinä on..?

Vierailija
7/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi väheksyt kysymystäni? enkö saisi kysyä tätä asiaa?

mieheni on juuri samanlainen: puolustautumisrefleksi toimii välittömästi kun kysyn miten hän voi. kiitos kuitenkin vastauksista ja nyt poistun paikalta, ennenkuin ketjun sävy muuttuu yhtään ikävämmäksi.