Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vauva syntyy, mies aikoo ottaa eron.

Vierailija
20.07.2012 |

Joo, ei ole kuulema kolmeen vuoteen tiennyt mitä haluaa. Erittäin hieno fiilis odotella tässä että lapsi syntyy. Lapsesta hän kyllä välittää. Kukaan ei koskaan arvaisi ulospäin tällä hetkellä mitään tällaista. Elämäni helvetillisin kesä. En tiedä lainkaan mkitä ajattelisin tai tekisin. Kerroin kyllä, että ei tarvitse odotella lapsen syntymää, kasvatan ja synnytän sen mieluusti ilman häntä, jos ei yhteiselämä kiinnosta.

Ja ei ole meille ensimmäinen lapsi tulossa.

Pakko oli johonkin purkaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, ottakaa molemmat iisisti. Tehkää omia juttujanne ja jättäkää parisuhdeasiat vähemmälle.

Vierailija
2/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kumpa se olisikin näin. Mutta miten helvetissä hän voi noin paksua juttua heittää ilman että olisi tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat oikeasti välillä idiootteja joista ei ota pirukaan selvää!

Minä voisin oikeasti laittaa tuon ukoni kiertoon. Ärsyttää välillä ihan tahallaan. Nytkin sai hirveän raivarin, kun kielsin tunkemasta lusikkaansa suoraan kattilaan.

Toinen ärsyttävä on se, että miehellä korkea verenpaine, johon tarvitsisi lääkkehoitoa, mutta ei tajua että ruokavaliolla on paljon suurempi merkitys. Syö paljon salmiakkia, lakuja, sokerilimuja, tupakoi, vihannekset ja kasvikset ovat rusakkoja varten, iltapala on sipsejä sekä suolatikkuja.

Vierailija
4/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pykäväät vaan niitä lapsia epävarmaan perhetilanteeseen.

Vierailija
5/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillähän ei ole osaa eikä arpaa siihen että lapsi saa alkunsa.

Vierailija
6/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pykäväät vaan niitä lapsia epävarmaan perhetilanteeseen.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Perheen hajoamiseen ei tarvita esim. usein kuin yksi kännipano vieraan naisen kanssa. Kaikki on voinut olla muuten ok.

Vierailija
7/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eroaa sitten kun vauva syntyy. En ymmärtänyt silloin enkä ymmärrä vieläkään mitä muuta logiikkaa tuossa on muuta kuin

a) tehdä kumppanille paha mieli ja henkisesti alistaa

b) "uhkailla" erolla haluamatta kuitenkaan tehdä (nähdä vaivaa) asian eteen JA mahdollisesti antaa itselleen lupa käydä esim. vieraissa.

Me emme eronneet heti vauvan synnyttyä, mutta hyvin pian sen jälkeen.

Minusta sinun, ap, ei tarvitse sietää tuollaista. Jos mies on tosissaan, muuttakkoon pois heti. Jos ei ole tosissaan, saa luvan muuttaa käytöstään.

Sinä selviät kyllä, ap, kävi teillä miten tahansa. Tsemppiä!

Vierailija
8/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta siihen en ole saanut, miksi hän ottaa eron vasta vauvan syntymän jälkeen? Siksiko ettei vaikuttaisi niin täyspaskalta ulkopuolisten silmissä?

vittujen vittu!

Vierailija
9/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasen kriisin se nyt sitten on kehitellyt? Miten uusi vauvan syntymä eroaa teidän perhe-elämästä nyt jos aikaisempia lapsiakin on? Onko pettämistä kuvioissa vai miks mies tommosen kohtaukssen on saanu?? Kyllä leviäis pää jos oma mies tommosta alkas puhua... raskausviikolla 24 ja toinen lapsi siis meille tulossa

Vierailija
10/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasen kriisin se nyt sitten on kehitellyt? Miten uusi vauvan syntymä eroaa teidän perhe-elämästä nyt jos aikaisempia lapsiakin on? Onko pettämistä kuvioissa vai miks mies tommosen kohtaukssen on saanu?? Kyllä leviäis pää jos oma mies tommosta alkas puhua... raskausviikolla 24 ja toinen lapsi siis meille tulossa

Vastaisin,jos osaisin. Hän ei ole kolmeen vuoteen tiennyt mitä haluaa.

Uuden vauvan tulo ei varmastikaan tuo perhe-elämääm muutoksia, eli ei hän varmasti sen vuoksi eroa ole ottamassa. Mutta ehkäpä hän on niin munaton ettei uskalla eroa ottaa silloin kun olen vielä raskaana? Kyllähän sillö tavalla helpommin paskan ukon maineen saa.. Pettäminen sitten.. en oikein siihenkään tällä hetkellä usko.

Vierailija
11/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samassa tilanteessa kaksi vuotta sitten. Mun mies ei vaan uhkaillut vaan häippäsi yhtäkkiä, mennen muka viemään jotain tavaroita kaverilleen tmv. Tekstiviestillä ilmoitti ja sitten puhelin kiinni useamman päivän. Ei mitään keskustelua asiasta kun oli päätöksensä tehnyt.

Oli ihan hirveä olo alkuun, hain apua terveyskeskuksestakin mutta sieltä mitään apua saanut kun ei voinut raskaana lääkitäkään. Mutta päätin selviytyä.

Aika pian alkoi tuntua ihan hyvältäkin välillä. Aloin tapailemaan yhtä miestä ja kirjottelemaan netissä muidenkin kanssa. Halusin ihastua, jotta joku ohittais sydämessäni exän ja pääsisin hänestä yli. Nyt on asuttu puolisen vuotta tämän miehen kanssa yhdessä, lapset tapaavat isäänsä, vauvakin. Ollaan ihan hyvissä väleissä ja kaikki on hyvin. Lapsetkin ovat selviytyneet, nykyinen mieheni on kuin isä nuorimmalle jonka on tuntenut jo ennen syntymäänsä:)Parempi mies mulla nyt on kuin se edellinen. Kodin ilmapiiri parempi, kaikki tykkää olla kotona (toisin kuin ex)ja taloudellisesti menee paremmin. Meillä on yhteisiä harrastuksia toisin kuin exän kanssa. Ompa vielä rutkasti nuorempi, sporttisempi, koulutetumpi, parempituloinen ja komeampi kuin ex:D Lasten isäkin panostaa lapsiin enemmän kuin aiemmin.

Vaikka ap tuntuisi että maailma kaatuu, niin ei sen tarvitse niin olla. Mun selviämiskeino on ollut kääntää asiat myönteiseksi ja nähdä ne hyvät puolet. En missään tapauksessa halunnut päätyä katkeroituneeksi jätetyksi naiseksi, en uhriksi tai marttyyriksi vaan selvitä voittajana. Ja niin olen selvinnytkin.

Tsemppiä ap, miten sitten asiat teillä meneekin. En tiedä mihin uskot, minä uskon että asiat menee niinkuin niiden kuuluukin mennä. Vaikka sitä ei siinä paskassa tilanteessa uskoisi että puolen vuoden tai vuoden päästä asiat voi olla paremmin kuin koskaan aiemmin. Älä vaan anna epätoivolle valtaa, niin varmasti selviät.

Vierailija
12/19 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies edelleenkään tullut takaisin.

Vierailija
13/19 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on minun veikkaus tai sitten vaan yksinkertasesti pettää :(

Asiahan ei selviä ennen kuin saapu kotio ja selittää :)

Ja toivottavasti selittää.

10

Vierailija
14/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista sanoista. Mä olen ihan rikki. Ukko otti ja häippäs johonkin. Tällä hetkellä vituttaa niin paljon että jäisi vain sille tielleen. Ei vittuakaan sillä kiinnosta mikään. Tekisi jo mieli itsellä ottaa ja lähteä tai paiskoa sen nilkin tavarat jätesäkkiin ja heittää ulos.

Tää on niin hirveetä, en koskaan olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Olisinpa edes niin vahva etten itkisi miehen nähden.

Miten vitussa se voi vaan ottaa ja lähteä kuten tykkää?!!!! Tekisi mieli kostaa jotenkin nyt, olen niin vihainen tästä kaikesta.

Vierailija
15/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana ja tunteet heilahtelevat muutenkin. Ansaitsisit silityksiä, hierontaa, keskustelua ja pientä hemmotteluakin.

Mietipä ihan oikeasti, mitä saat tuollaiselta mieheltä. Mikä on niin hyvää miehessä, että kannattaa odottaa siihen asti, että vauva on syntynyt?

Jos et keksi, laita mies pihalle. Soita kaveri tai sukulainen avuksi, pakkaatte miehen tavarat, ja jos tulee takaisin, niin pihalle vaan. Osoita parisuhteen rajat hänelle suoraan. Et ole jätesäkki, johon voi dumpata pahat fiilikset, samalla kun odottelee jotain parempaa.

Uskon, että kun teet kerralla tämän ja laitat eropaperit vireille, kerrot suvulle ja ystäville tilanteen ja kestät viikon, alat tuntea helpotusta.

Mutta sinun päätöksesi.Ehkä mies on sitten tosi hyvä isä?

Vierailija
16/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisiä kriisin perään.. Miehet, helvatun typeriä olentoja välillä..

Jos meinaat että pärjäät itkses pakkaa miehen kamat heti, älä jää odottelemaan. Kun vauva syntyy on paljo vaikemapaa :)

Onko sun raskaus jo kuin pitkällä?

Vierailija
17/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana ja tunteet heilahtelevat muutenkin. Ansaitsisit silityksiä, hierontaa, keskustelua ja pientä hemmotteluakin.

Mietipä ihan oikeasti, mitä saat tuollaiselta mieheltä. Mikä on niin hyvää miehessä, että kannattaa odottaa siihen asti, että vauva on syntynyt?

Jos et keksi, laita mies pihalle. Soita kaveri tai sukulainen avuksi, pakkaatte miehen tavarat, ja jos tulee takaisin, niin pihalle vaan. Osoita parisuhteen rajat hänelle suoraan. Et ole jätesäkki, johon voi dumpata pahat fiilikset, samalla kun odottelee jotain parempaa.

Uskon, että kun teet kerralla tämän ja laitat eropaperit vireille, kerrot suvulle ja ystäville tilanteen ja kestät viikon, alat tuntea helpotusta.

Mutta sinun päätöksesi.Ehkä mies on sitten tosi hyvä isä?

Naulan kantaan, Hän on hyvä isä. Ja miten ihmeessä voin heittää hänet yhteisestä talosta ulos, siinä toinen kysymys. Ja heh, mä en todellakaan saa mitään silitystä ja hemmottelua ollenkaan. Ei hän sellaista varmaan edes osaa? Ainakaan enää. Mua niin surettaa ja vituttaa ettei tosikaan..

Vierailija
18/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisiä kriisin perään.. Miehet, helvatun typeriä olentoja välillä..

Jos meinaat että pärjäät itkses pakkaa miehen kamat heti, älä jää odottelemaan. Kun vauva syntyy on paljo vaikemapaa :)

Onko sun raskaus jo kuin pitkällä?

Kriisi isäksi tulemisesta? Hän on jo isä muutenkin, lapsi ei ole ensimmäinen. Raskausviikkoja vajaa 20.

Vierailija
19/19 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi