KOSTOKETJU! Miten kostaa miehelle?
Eilen jätti meidät toisen naisen takia jota on kuulemma tapaillut jo kuukauden ja haukkui minut ihan paskaksi. Sanoi myös että minun olisi pitänyt huomata itse hänen käytöksestään että tunteensa ovat kuolleet. Siis mitä hel... minulla ei ole tunteet kuolleet mihinkään ja luulin OIKEASTI että on ollut kavereiden kanssa mökillä ja työmatkoilla.
Tuntuu etten saa itseäni kasaan ja ylihuomenna sukujuhla.. en jaksa varmaan mennä.
Eli miten voisin kostaa tolle miehelle sen mitä mulle teki. Tiedän että on lapsellista mutta jotenkin olen niin pyhää vihaa täynnä että...
Kommentit (30)
käytöstä ääneen niin hän oli siitä hiukan tuohtunut ja vastasi aika kärkkäästi takaisin tyyliin "Eikö ihminen saa muka aloittaa uusia harrastuksia?" jne.
En viitsinyt sitten jankuttaa vaan ajattelin olevan joku viidenkympin villitys meneillään.Kyllä taidan jättää sukuloinnit suosiolla väliin. Nyt tänään voisin hakea lapsille elokuvia ja kasan namia ja jättää ton imuroinnikin myöhemmäksi.
ap
Poista kylmästi ja tehokkaasti mokoma ukko elämästäsi. Kokemuksesta voin sanoa, että paras kosto on hyvä elämä. Tuo on niiiin kusipäämiesten logiikkaa, että naisen olisi pitänyt itse huomata tunteiden kuoleminen. Kääntöpuolena se, että jos tällaiset epäilyt pukee sanalliseen muotoon, nainen onkin mielisairas ja vainoharhainen.
Ansaitset niin paljon parempaa ja sitä sinulle on luvassakin. Jätä hyvällä omallatunnolla sukujuhlat väliin. Itke, raivoa, kuuntele itseäsi. Touhua raivokkaasti ja urheile tai makaa vaikka sängyssä ja syö suklaata. Älä mieti nyt muita kuin itseäsi ja lapsiasi.
Eli voit todeta sille jos (ja luultavasti kun) yrittää jossakin vaiheessa ängetä takaisin,
että :
kun sun "uusien harrastustesi" laatukin on selvinnyt , niin menepä jatkamaan harrastuksiasi ihan rauhassa. Äläkä häiritse minua etkä soittele ovikelloani, mulla on kuule ihan oma elämäni ja myös omat harrastukset :)
Noi puvut voisin laittaa jätesäkkeihin rypistymään ja voisi vahingossa tosta sillipurkista roiskua sinne joukkoon :)
Kaikki mun silittämät paidat sekaan.
Tai sitten kasaat tulisia hiiliä sen pään päälle viemällä ne puvut sille varoen, samalla hymyillen herttaisesti: mä toin nämä etteivät vaan rypisty...
Ja asetat samalla ansan, jäät hänen mieleen ihmisenä, jonka luokse on helppo tulla - mutta et todellakaan ota takaisin.
Valitettavaa, että noin on käynyt. Olen niin sun puolellas. Mutta itse se tuosta eniten kärsii, sitten lopulta.
huomioimatta jättäminen.
Vaikka miten sattuu, koveta sydämesi tarvittavissa tilanteissa niin, että näyttelet, ettei tunnu missään. Älä piinaa, kosta, puhu paskaa, käytä lapsia pelinappuloina tms, se saa sut vaan näyttämään huonolta.
Säilytä ylpeytesi nainen. Jos kostat, olet samalla tasolla kuin ex miehesi.
Vaikka nyt tuntuisikin siltä, että pitäisi tehdä jotain konkreettista, niin ylläoleva käytös on pitkällä tähtäimellä parasta. Kun olet oikeasti surrut surusi ja tämä pettävä kusipää ei voisi sinua vähempää kiinnostaa, se lämmittää yllättävän paljon, kun muistaa ettei ole näyttänyt surua tai tuskaa erotilanteessa.
Mies voi tietenkin ajatella että hyvä että selviää vähällä, mutta miesten mieli on näissä asioissa vähän erilainen. Mies tajuaa eron vasta monta kuukautta sen tapahtumisen jälkeen. Oma eksäni väitti minulle ettei ero kirpaissut yhtään mutta melkein vuoden kuluttua alkoi lähettelemään viestejä ja vuodattamaan ikäväänsä. Tässä välissä sillä ehti olla pari-kolme suhdettakin. Tuttavapiirissä olen nähnyt samanlaisia tapauksia vaikka kuinka monta.
Tsemppiä ja voimia, kyllä se siitä!
olet päässyt yli tästä pettävästä kusipäästä, sinua tulee harmittamaan todella paljon, jos olet tehnyt jotain kostotemppuja. Silloin toivoisit että olisit vaan pitänyt pään kylmänä ja teeskennellyt ettei ero tunnu missään.
Nyt laitoin puhelimen kiinni ja yritän saada muuta ajateltavaa. Ystäväpariskunta tulee meille lastensa kanssa kera viinin ja grilliherkkujen. Ihanaa että on ystäviä joille voi puhua. Ovat myös mieheni tuttuja, mutta olivat pöyristyneitä tilanteestani ja nähtävästi mieheni ei tänä iltana saa sympatiaa tässä seurueessa :D
Puvut jätin kaappiin toistaiseksi, mutta golf kamat on roskissa ja pysyy.. onkohan kertaakaan käyttänyt edes niitä. Eipä kiinnosta oikeastaan.
ap
Mistä te kommentoijat tiedätte eron olleen miehen syy? Siitäkö kun nainen niin itse sanoi? Näissä asioissa on aina vähintään 2 eri kulmaa mistä asioita voi ja pitääkin katsoa. Lukiessani viestiketjua en voi välttyä ajatukselta että tuo nainen on aivan tasapainoton ihminen. Ja mitä minulla henk. koht. on kokemusta tasapainottomista ihmisistä on se ettei heidän kanssaan voi tulevaisuutta kovinkaan pitkälle rakentaa. Vaikka suhteen alussa niin usein luulee. Otsikko tälle asialle kertoo juuri tuosta, tai erittäin nuoresta iästä. Kysyjä kysyy kysymyksen jossa hän siis haluaa vahingoittaa rakastamaansa ihmistä ja lasten isää. Miettikää hetki mitä se kertoo kysyjästä itsestään. Ilman ketunhäntää kainalossa, ulkopuolisena tuo kuulostaa sairaalta ajatusmallilta.
Nostit sitten 4 vuotta vanhan ketjun...
Tässäpä vasta ajankohtainen ketju! Mitenhän sitä saisi eksän tyttöystävän hieman epäilemään miehen luotettavuutta? Suostuisiko joku täältä esittämään hutsua ja juoksemaan kadulla heidän perässään huutaen "Kato moi, milloin sulle sopisi tällä viikolla pikku hoitelut, kantistarjous nyt puoleen hintaan!" Tai jos lähettäisi kirjekuoressa stringejä heidän osoitteeseensa viestillä "en unohda sua koskaan!" Tai jos tekisi virallisen näköisen kirjekuoren, jossa viesti: "Tässä tilaamanne käytetyt alushousut" ja pikkarit mukaan.
Mutta sanokaa nyt, auttaako se kylmän viileenä oleminen? Meillä on vielä ero kesken, elatusmaksut ja talon myynnit tekemättä, erohakemus lähettämättä. Luulen, että jos hän huomaa että olen erosta jo yli päässyt, hänen omatuntonsa kevenee, ja se ajattelee että tämä tosiaan oli meille molemmille parempi, enkä haluaisi sille sitä iloa.
Minun taustani on se, että exän salasuhdetta oli kestänyt puoli vuotta. Tuttua tuo, että olisihan sun pitänyt käsittää, että tämä on tässä ja toisaalta sitten syytöksiä vainoharhaisuudesta.
Onko sinulla kovin pienet lapset? Ellet saa raivosiivoamisesta mitään irti, unohda turhat arkiasiat, syötä lapsille eineksiä ja keskity toipumiseen.