Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika epäreilua huutonetissä. Voi hitto!

Vierailija
20.07.2012 |

Ostin tuotteen, maksoin myyjän tilille sen hootokohteessa tulleiden tietojen perusteella. Laitoin myyjälle sähköpostiviestin, että olen maksanut ja osoitteeni. . Myyjä ei ottanut kerta kaikkiaan mitään yhteyttä 9 päivään, ei sähköpostia, tuote ei saapunut. Laitoin negatiivisen palautteen myyjälle ja hän kosti sen laittamalla minulle negatiivisen takaisin. Tuote ei edelleenkään ole tullut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselitkö tuotetta uudestaan meilillä ennenkuin laitoit negan ja jos et niin miksi?

Vierailija
2/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautteesi neutraalisti sen, mitä olet tähän ilmoittanut. Mainitse myös, että kyseessä on kostonega. harjoittele tekstin kirjoittamista niin, että siitä ei paista katkeruus tai ilkeys niin kuin ei aloituksestaan tullut.

Ostin tuotteen, maksoin myyjän tilille sen hootokohteessa tulleiden tietojen perusteella. Laitoin myyjälle sähköpostiviestin, että olen maksanut ja osoitteeni. . Myyjä ei ottanut kerta kaikkiaan mitään yhteyttä 9 päivään, ei sähköpostia, tuote ei saapunut. Laitoin negatiivisen palautteen myyjälle ja hän kosti sen laittamalla minulle negatiivisen takaisin. Tuote ei edelleenkään ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös vietin, että jos en saa vastausta joudun laittamaan negan. Myyjä kirjoitti negassa palautteesta vain, että en voi suositella kauppakumppaniksi.

Vierailija
4/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myyjällä itsellä ei olekaan mikään kiire vaan postittaa yli viikon kuluttua. Onko reilua hah?

Kammottavia tuollaiset. Herkkiä myös antamaan negaa.

Vierailija
5/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sääntöjä, laita myyjälle että jos ei ilmoita milloin tavara on perillä ja mikäli ei ole silloin kun ilmoittaa otat suoraan yhteyttä poliisiin.

Vierailija
6/6 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei voi noille mitään. Itse aikoinaan totesin sen - rikosilmoitusta tehdessäni minulle jo kerrottiin, että todennäköisesti ei tuota haluttua tulosta, koska poliisi ei voi tehdä mitään. Rikosilmoitus ei tuota siis edes huijarimyyjälle mitään ongelmia.Paska homma, mutta täysin totta. :(