Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa! Luulin parantuneeni ahmimishäiriöstä...

Vierailija
19.07.2012 |

...vaan eilen illalla nautin iltapalaksi 200g suklaalevyn, kourallisen karkkia ja 2 ruisleivän viipaletta päällisineen. "Tänään on uusi päivä", hoin itselleni aamusta alkaen ja kas vain, miten upeasti se sujuikin: äsken söin 5 tomaattia (tein niistä uuniversioita, siksi upposivatkin) ja 11 lihapullaa! Kerrassaan ihanteellista, eikö?? /sarkasmi

Oikeasti, mitä mä teen?? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 5 isoa tomaattia + 11 isoa lihapullaa on mielestäni ei-niin-tervettä. Tosin silloin, kun ahmin kunnolla ja paino nousi sataan kiloon, söin paljon enemmän...olen tässä huolissani nyt siitä että touhu alkaa taas. Stressiä on ollut, tukkakin lähtee.

ap

Vierailija
2/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, et sulla on NÄLKÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just. Oikein viisi tomaattia! Et taita edes tietää mikä ahmisishäiriö oikeasti on. Näin käy, kun ihmiset tekevät itselleen kaikenmaailman diagnooseja.

Loukkaat jutuillasi niitä, joilla ko. häiriö oikeasti on.

Vierailija
4/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on tullut ahmimiskohtaus olen syönyt kerralla mm: 4 hengen annokset juustopastaa, pussillisen sipsejä, 400 g karkkia, levyn suklaata, paketin keksiä jne. Sinä olet syönyt viisi tomaattia ja kymmenisen lihapullaa. Ok.

Vierailija
5/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei tossa ole paljon oikeasti. Mä saatan syödä viis kertaa enemmän kun ahmin :(

Vierailija
6/6 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. monesti syömishäiriöputkessa ollut nainen

tsemppiä sinulle, kyllä pääset yli tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi