Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

quiero3 ja Katariina77 & eka inssi!

24.11.2005 |

quiero3 ja Katariina77!

Mietiskelinkin teidän kahden kuulumisia tässä pari päivää sitten. Ahkerasti olen palstaa lueskellut, mutta en kirjoittanut, sillä nyt on ollut omassa tilanteessa odotteluvaihe. Tänään on kp24 ja viikon päästä voin tehdä raskaustestin jos on aihetta. Nyt on mulla sama tilanne kuin Katariinalla viimeksi kirjoitellessa. Eipä ole yhtään mitään oireita minullakaan tässä vaiheessa (eikä niitä kaiketi voisi edes ollakaan), kuten ei sullakaan Katariina viikko takaperin. Paitsi ehkä tissit on ihan hiukan normaalia pinkeämmät, mutta liekö toiveajattelua. Kumman neutraalisti olen pystynyt suhtautumaan tähän odottamiseen. Enkä edes pahoittanut mieltäni ja surrut sitä, että kuulin tänään ystäväni odottavan vauvaa. Mutta mikä on oma tilanteesi nyt?

Ja quiero, toivotaan että inssisi osuu maanantaille, ettei hetki mene sivu suun. Aiheuttivatko clomit sulle mitään outoja ja ikäviä oireita vai? Eivätkös ne saaneet munarakkuloita kasvamaan hienosti, eli siis toimivat kuten pitikin? Vaikken ole pahemmin omaa tilannetta surkutellut, niin mielessä on kuitenkin pyörinyt se, että seuraavassa kierrossa on piikitettävä omaa nahkaa clomien lisäksi... Mutta mitä sinulle kuuluu nyt, alkaako inssijännitys vallata mielen?

Alunperin kun ekasta inssistä kirjoitin, kysyin onko kenenkään kohdalla eka inssi tuottanut tulosta. Ei tullut kysymykseen vastausta, luulisin kuitenkin, että jollakulla on onnistunut.

Miliko

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu quiero3 ja Katariina77!

Vierailija
2/2 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miliko:

Ja quiero, toivotaan että inssisi osuu maanantaille, ettei hetki mene sivu suun. Aiheuttivatko clomit sulle mitään outoja ja ikäviä oireita vai? Eivätkös ne saaneet munarakkuloita kasvamaan hienosti, eli siis toimivat kuten pitikin? Vaikken ole pahemmin omaa tilannetta surkutellut, niin mielessä on kuitenkin pyörinyt se, että seuraavassa kierrossa on piikitettävä omaa nahkaa clomien lisäksi... Mutta mitä sinulle kuuluu nyt, alkaako inssijännitys vallata mielen?

Ei mulle tullut clomeista oikeastaan mitään oireita, mikä on kyllä ihana asia. Pelkäsin jo, että mitähän kaikkea tässä joutuu kärsimään.

Tänään olin toisessa seurantaultrassa, ja kuten lääkäri arvelikin, kolmesta isommasta munarakkulasta yksi ei ollut jatkanut kasvua vasemmalla puolella. Kaksi isompaa siellä oikealla vielä on, 14mm ja 16mm, mutta ne on niin päällekäin, että toi 14mm ei ole ihan varma eikä sekään ole varma, kasvaako molemmat isoiksi. Lääkärin mukaan kaikki on kuitenkin hyvin ja luultavimmin ainakin yksi munis irtoaa. Jos ne kasvaa n. 2mm/päivä ja irtoaa yleensä n. 20mm kokoisina, niin silloinhan varmaankin muutaman päivän sisään jotain tapahtuu.

Eilen sain ovistestiin ihan hailun haamun ja tänään jo vähän vahvemman toisen viivan. luultavasti ei vielä huomennakaan ole plussa, mutta jos on, niin silloin inssi on jo huomenna. Jos vasta sunnuntaina on plussa, niin sitten inssi maanantaina. Kyllähän ne simpat silloinkin ehtii kyytiin, kun lh-huipusta munis irtoaa 36 tunnin sisällä, vai miten se oli. Ja kotihoidoksi lääkäri määräsi kyllä muutenkin " perhe-elämää" ainakin täksi illaksi, joten nyt kyllä hyödynnetään tää ovulaatio niin hyvin kuin ikinä vaan voidaan. Ei mua inssi jännitä, pikemminkin en vaan malta odottaa sitä!

Toivottavasti sulla miliko alkaa pian ilmaantua jotain lupaavia oireita! Ja mitä Katariinalle kuuluu? Plussaonnea molemmille!

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme