Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sonera vai saunalahti?

Vierailija
18.07.2012 |

Ollut sonera vuosikaudet mutta alkanut mietityttää kun tuntuu välillä että huijataan ja asiakaspalvelu ollut jumbon pisteessä todella ala-arvoista.

Sopimus on loppumassa ja nyt olisi mahdollista vaihtaa operaatoria. Tarvitsen myös uuden puhelimen eli haluan jonkun älypuhelimen (ehkä i phone) sekä liittymän.

Kumpaa operaattoria suosittelet ja miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ollut ongelmia Soneran kanssa, mutta monella tutulla on ollut paljonkin. Saunalahdesta ei ole kokemusta.

Vierailija
2/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera on paljon kalliimpikin.

Itse olen ollut saunalahden tyytyväinen asiakas jo monia vuosia, asiakaspalvelu pelaa, halvat hinnat ja ei ongelmia laskutusten tms. suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista halvin. Itsekkin tyhmyyttä maksoi itsensä kipeeksi millo soneralla tai dna:lLe nyt on saa 4e/kk nettiliittymän ja puhelut. Sonera olisi viimeinen lafka mihin liittymää laittaisin.

Vierailija
4/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti on suomalainen.

Eli jos tällä on mitään merkitystä, niin valitse Saunalahti.

Vierailija
5/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tässä taloustilanteessa sinulta jopa lähes rikollisena kantaa rahaa ulkomaalaiselle operaattorille

Vierailija
6/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
7/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahteen siirrytty koko perhe ja tyytyväinen.

Vierailija
8/24 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sonera simppeli paketti.

Vierailija
9/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos.

Vierailija
10/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia on DNA ja Saunalahti. Unohda se kallis Sonera.

Vierailija
11/24 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole ollut myös Soneran asiakas aina. Eli niin kauan kun kännykkä ollut. Kahdella lapsellani myös Soneran liittymät.

Mitään kanta-asiakasetuja en ole saanut. Laajakaista liittymä oli myös. Sen irtisanoin kun muutimme. Uudessa asunnossa on ilmainen talon laajakaista. Tämän netin irtisanomisenkin Sonera mokasi. Pätkäsivät sen liian aikaisin, vaikka olin antanut päivänmäärän.

Asiakaspalvelu oli todella huonoa. Selitystä liian aikaiseen irtisanomiseen ei osattu antaa. Lupasivat netin takaisin, näinhän ei sitten käynyt. Sain moneen kertaan soitella asiakaspalveluun. Olen myös ajattelut etttä olisi aika hankkiutua ylimielisestä Sonerasta eroon.

12/24 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ole ollut myös Soneran asiakas aina. Eli niin kauan kun kännykkä ollut. Kahdella lapsellani myös Soneran liittymät.

Mitään kanta-asiakasetuja en ole saanut. Laajakaista liittymä oli myös. Sen irtisanoin kun muutimme. Uudessa asunnossa on ilmainen talon laajakaista. Tämän netin irtisanomisenkin Sonera mokasi. Pätkäsivät sen liian aikaisin, vaikka olin antanut päivänmäärän.

Asiakaspalvelu oli todella huonoa. Selitystä liian aikaiseen irtisanomiseen ei osattu antaa. Lupasivat netin takaisin, näinhän ei sitten käynyt. Sain moneen kertaan soitella asiakaspalveluun. Olen myös ajattelut etttä olisi aika hankkiutua ylimielisestä Sonerasta eroon.

Hei! Tosi harmi kuulla ikävästä kokemuksestasi. Omalta osaltani olen pahoillani, että tämmöinen virhe pääsi sattumaan.

Mietin tätä kännykkäliittymä asiaa. Ilman muuta halutaan sinut meillä pitää ja yhteistä taivalta jatkaa :)

Liittymiähän pääsee päivittämään ihan maksutta ja milloin tahansa suoraan Omilla Sivuilla, jos/kun tarvetta on. Myös edut ovat siellä käytettävissä. Ja jos kysyttävää tulee, on Omien Sivujen Chat on avoinna 24/7, eli yksin ei missään kohtaa tarvitse jäädä. Apu on lähellä. Suosittelen lämpimästi :)

Aurinkoisia talvipäiviä toivotellen,

Niina@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
13/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonerassa on ilmainen mobiilivarmenne kuin muualla operaattorilla jos käy virossa ei tarvitse maksaa ulkomaan maksua.

Vierailija
14/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia on DNA ja Saunalahti. Unohda se kallis Sonera.

Mitä sitten jos on suomalaisia. Mentiin EU:hun sen takia ettei ole rajoja. Käytetetään tätä nyt sitten hyväksi.

Kun tilaa ulkomailta niin saa halvemmalla.

Vierailija
15/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pääoperaattoreilla on hintakartelli, jonkinlainen asemasota, markkinat on jaettu ja siirrytty rahastusvaiheeseen.

Vierailija
16/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä operaattorit ei edes halua pitää hinnastoaan ja liittymätarjontaansa ajan tasalla vaan kaikin tavoin yrittävät johtaa kuluttajaa harhaan.

Vierailija
17/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä pääoperaattoreilla on hintakartelli, jonkinlainen asemasota, markkinat on jaettu ja siirrytty rahastusvaiheeseen.

No eipä nuo hinnat kyllä paljon päätä huimaa. 

Vierailija
18/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsin irti Sonerasta, kun sopimusjakso päättyi tuossa viime kuun lopussa. Mutta kyllä kesti asian hoitaminen. Melkoinen kuulustelu, miksi haluan sanoa irti laajakaistasopimuksen, mikä ei mielestäni kuulu operaattorille pätkän vertaa. Sanoin, kun se vaan jankkasi siellä linjan toisessa päässä, etten tarvitse sitä enää. Jankkaus jatkui vaan. Lisäksi valehdeltiin ainakin kahteen kertaan, että irtisanomisen voi hoitaa netissä. Ei voinut. Oli vain yksi puhelinnumero, johon piti jonottaa tuhottoman kauan.

Puhelin oli koko ajan eri operaattorilla, joten halusin keskittää palvelut. Lisäksi Soneran laajakaista on tuhottoman kallis. Hampaita kiristellen luin monesti mainoksia, miten edullisesti heiltä laajakaistan saa. Meiltä vanhoilta asiakkailta (minäkin toistakymmentä vuotta) kiskottiin lähes kolminkertaisia hintoja. Jälkiviisaana voin sanoa, että olisin tehnyt viisaasti, jos olisin irtisanonut laajakaistan samalla kuin lankapuhelimenkin, mutta silloin laajakaistat olivat vielä suunnilleen samanhintaisia kaikilla operaattoreilla.

On se niin kummallista näin digi-aikakaudella, kun esim. laajakaistasopimusta ei voi sanoa irti ennakolta jo paria kuukautta ennen sopimuksen päättymistä. Luulisi, että Sonerankin koneille voi jo etukäteen tilaajan nimen kohdalle merkata, että sopimusta ei enää uusita, vaan irtisanotaan kauden päättyessä. Mutta ei, se ei käynyt päinsä, vaan piti aikaaviepä prosessi hoitaa uudelleen kuluvan vuoden alussa. Mutta onni onnettomuudessa on se, että nyt kaikki operaattoripalvelut (puhelut ja laajakaistat) maksavat yhteensä vähemmän kuin puolet entisestä pelkästä laajakaistan hinnasta.

Vierailija
19/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran halppis "Tele Finland" on markkinoiden edullisin ja toimintavarmin vaihtoehto.

Vierailija
20/24 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TeleF on toistaiseksi toiminut hyvin, aspa mukaan lukien, toisin kuin emoyhtiönsä, vaikka prosentuaalisesti kovat hinnankorotukset on sielläkin meneillään/tehty. Soneran puhelin"palvelu" on taatusti Suomen surkein lajissaan. Ja tosiaan liittymiä ei voi irtisanoa kuin palvelunumeroon soittamalla, mikä on ihan käsittämätöntä. Suoraa asiakassuhdetta Soneraan kannattaa välttää viimeiseen saakka!