Onko kellään kotona asuvaa 19vuotiasta, joka ei olisi
Kommentit (17)
Tällä hetkellä on 22-vuotias eikä ole kesätöissä. Vaikeavammaisille kun ei löydy kesätöitä vaikka kuinka toivois.
vaikea saada vai vedettääkö nuoreni mua?
emme maksa kuukausirahaa, nuori saa kelan tukia.
Aloittaa oikiksessa syksyllä joten haluttiin antaa sille rauhallinen kesä, kun tiedossa on rankkoja opintovuosia.
Ja curling-vanhemmat.
emme maksa kuukausirahaa, nuori saa kelan tukia.
Vaikka saaja olisi vaikeasti vammainen.
Pappa betalar -nuori ihan selvästi..
Ja sä ihan sairaan kateellinen ämmä! =)
Onnea kirjoittajan nuorelle oikikseen pääsystä, kovan luku-urakan jälkeen on kesälomansa ansainnut, olisi toki vaikka ei olisi sisäänpäässytkään!
Hän jakaa mainoksia ympäri vuoden, mutta kesätöitä ei saanut. Hänelle riittää tuo 200 - 250 kuussa oikein hyvin, kun ei juurikaan kuluta.
aluetta ja palkkaa tulee n.60e/kk
Tällä hetkellä on 22-vuotias eikä ole kesätöissä. Vaikeavammaisille kun ei löydy kesätöitä vaikka kuinka toivois.
paska nakki, mutta ei tässä nyt sillä oikein voinut hehkuttaa.
Hän jakaa mainoksia ympäri vuoden, mutta kesätöitä ei saanut. Hänelle riittää tuo 200 - 250 kuussa oikein hyvin, kun ei juurikaan kuluta.
sitäpaitsi mainosten jakaminen on kovempaa työtä kuin moni arvaakaan. Itsekin tein sitä teininä ja arvostan jokaista joka noin rahaa taskuihinsa kerää.
Pääsi juuri armeijasta ja syksyllä jatkaa yliopistossa opintoja. Edellisen kesän oli töissä, mut nyt matkustelee Euroopassa.
Kolmen lapsen yh olen, rahaa ei ole paljoa. Mutta ei minua haittaa, vaikka poika matkustelee.
aluetta ja palkkaa tulee n.60e/kk
täälläkin päin alueesta saa sen n 250 euroa.
t. ei ap
paska nakki, mutta ei tässä nyt sillä oikein voinut hehkuttaa.
Ihan vaan selitykseksi laitoin miksi ei ole kesätöissä.
vaikea saada vai vedettääkö nuoreni mua?
Tunnen useamman nuoren, jopa valmistuneita eikä töitä vaan saaneet.
Aloittaa oikiksessa syksyllä joten haluttiin antaa sille rauhallinen kesä, kun tiedossa on rankkoja opintovuosia.