Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ok video näytettäväksi 9v kaverisynttäreillä??

Vierailija
17.07.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlien tarkoitus on olla yhdessä vieraiden kanssa, ei tuijottaa tölötintöä!

eli keksi muuta ohjelmaa

Vierailija
2/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odota vielä pari vuotta että osaavat penskat itse etsiä, ei kukaan suutu turhaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista siis olivat katselleet lapseni kaverin 9v kemuissa, asia selvisi kun ihmettelin mitä se meidän 9v kihierteli isoveljelleen Muumin sanoneen ja kiroilleen.

En pidä tuosta videosta, minusta se ei ollut hauska eikä varsinkaan 9v ikäisille passeli.

ap

Vierailija
4/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lapsille näyttää? Mikähän mahtoi olla motiivisi edes kysyä?

Vierailija
5/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista siis olivat katselleet lapseni kaverin 9v kemuissa, asia selvisi kun ihmettelin mitä se meidän 9v kihierteli isoveljelleen Muumin sanoneen ja kiroilleen. En pidä tuosta videosta, minusta se ei ollut hauska eikä varsinkaan 9v ikäisille passeli. ap

sinun kyselevän itse järjestämiisi juhliin. Valvonta varmaan pettänyt, tuskin aikuisten tietoisesti sallima juttu.

Vierailija
6/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli viimeksikin kun kyläilin niin kone koko ajan päällä ja perheen 3v suvereenisti lampsi sen äärelle moneen kertaan pelailemaan.

ap

Tuollaista siis olivat katselleet lapseni kaverin 9v kemuissa, asia selvisi kun ihmettelin mitä se meidän 9v kihierteli isoveljelleen Muumin sanoneen ja kiroilleen. En pidä tuosta videosta, minusta se ei ollut hauska eikä varsinkaan 9v ikäisille passeli. ap

sinun kyselevän itse järjestämiisi juhliin. Valvonta varmaan pettänyt, tuskin aikuisten tietoisesti sallima juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä