Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogista

Vierailija
17.07.2012 |

Haluaisin aloittaa blogin kirjoittamisen,mutta olen miettinyt minkälaista blogia alkaisin pitää. Kannattaako siinä keskittyä johonkin yhteen aiheeseen vaiko kaikkea mahdollista sekaan vaan? Esim.pelkkää sisustusta,muotia, kosmetiikkaa, perhe jne..

Mielipiteitä:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen käy sekä pukeutuminen, sisustus että ruoka. Itse henkilökohtaisesti pidän kunnon asiablogeista, joissa tekijä oikeasti osaa tehdä jotakin tai tietää jostakin tavista enemmän. Tällaisia ovat juuri käsityö-, kokkailu yms. harrastesivut (voit ryhtyä "harrastekirjoittajaksi"...). Pelkät omaa arkielämää sivuavat blogit on minusta suunnattu vain omille tutuille ja sukulaisille. Tai ainakaan ne eivät ulkopuolisin silmin ole kiinnostavia.

Blogin voi ottaa jonkinlaisena oman kehittymisen portfoliona: mitä paremmin jonkun asian osaa, sitä kiinnostavammaksi se ulkopuolisen silmin tulee. Kun seuraa esim. käsityöblogeja, niin kyllä niissä selvästi yleensä näkyy se, että tekijän taidot kehittyy ja tulee monimutkaisempia malleja.

Vierailija
2/2 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksistanne.

Itse olen kova tekemään käsitöitä joten ehkäpä sellainen blogi olisi minulle sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän