Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyähäntulotarkastus

Vierailija
17.07.2012 |

Minulla oli viimevuonna virka, jäin kuukauden sairaslomalle, koska eron seurauksena menetin yöunet, olin kokoajan itkuinen ja masennuin. Kävin työterveydessä ja sain masennuslääkityksen.

Nyt olen vaihtanut työpaikkaa ja edessä on työhöntulotarkastus koska uusi virkani aiotaan vakinaistaa. Kyseessä on eri työpaikka mutta työterveys on sama ja edellisen työpaikkalääkärin diagnoosit ja tekstit masennuksestani siis näkyvät myös.. Samoin lääkemääräykset (esim unilääkkeet). Voiko nyt sitten työterveyslääkäri (joka on siis eri koska toimipistekkin on eri) katsoa etten ole sopiva töihin tämän kuukauden saikun vuoksi ja koska en eron takia ollutkaan työkykyinen? Takana pitkä liitto ja lapsia, shokki oli hirveä. En vain kyennyt töihin. Mutta vaikuttaako se nyt vuoden jälkeen uuden työn saantiin? Mitä luulette? Mitenkäänhän en siis pysty tietoja salaamaan koska ne näkyvät. Tajusin sen kun olin flunssan vuoksi sairaslomalla ja lääkäri katsoi mitä yskänlääkettä olin saanut aikaisemmin samaisessa työterveydessä (eri työpaikassa siis) Voiko tämmöinen henk. koht elämän kriisi olla este viran saamiselle kun näkyy että siitä ei ole selvinnyt ihan puhtain reseptein?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioidaan voitko hoitaa tehtävää, johon sinut on valittu. Masennuslääkket eivät estä työnsaantia, etenkään kun taidat nyt olla paremmassa kunnossa.

Vierailija
2/3 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Pelkään vaan että katsovat minun olevan tasapainoton kun olen niin romahtanut erosta..

Onko kellään tai tiettekö ketään jolle työterveyslääkäri olisi sanonut ettei voi suositella työhön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän näkee milloin olet siellä asioinut ja miten on hoidettu. KOrkeintaan kysyvät, että onko asiat nyt reilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä