Ketään varannut lentoja British Airways:lta?
Sähköpostiin tuli viesti, että lentoni on peruttu ja minut on siirretty ("rebooked") toiselle lennolle. Sähköpostissa lukee, että ei tarvitse tehdä mitään jos uudessa lennossa ei ole mitään valittamista. British Airways:n sivuilla kuitenkin on kohta "wiew and accept flights" joka ei jostain syystä toimi ja siellä pyydetään ottamaan yhteys puhelimitse jos haluaa vaihtaa lentoa. En halua vaihtaa lentoa, mutta tuo "accept" hämää. Onkohan tuossa tarkoituksena se, ettei siellä etusivulla, kun kirjaudun sisään ole isoa laatikkoa, jossa ilmoitetaan lentojen peruuntumisesta ja että ovat siirtäneet toiselle lennolle? Jos soitan British Airways Finland:n, meneekä puhelu siis Suomeen ja puhutaanko siellä Suomea?
Kommentit (5)
mutta tälläistä en ole kokenut. Soita ihmeessä ja tiedustele puhuuko vastannut ihminen suomea ja jos ei, niin kyllä se selviää englanniksikin.
tehdä mitään. Jos soitat BA:n puhelinpalveluun toimistoaikana niin puhuvat auttavaa suomea :)
Kerran soitin ja olin valmistautunut puhumaan enkkua, mutta nainen puhui suomea puhelinpalvelussa, suomi ei ollut selvästi hänen äidinkielensä.
Lentoyhtiöillä on velvollisuus reitittää matkustajat uudelleen jos lento peruuntuu eli sinulle on järkätty uusi lento, josta olet saanut tiedot ja eikun matkaan vaan. Muistaakseni BA:lla voit tsekata itsesi 24 tuntia ennen netin kautta.
onko siellä varauksessasi uuden aikataulun kohdalla confirmed.
ja siellä perutun lennon kohdalla lukee että "vahvistettu, aika muutettu".
T:Ap
Kai nyt joku osaa auttaa??