Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa raskauskomplikaatio?

Vierailija
16.07.2012 |

Aina pistetään jaksamattomuuden ja muun laiskuuden syyksi "raskauskomplikaatiot".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitetään muka tosissaan joku typerä mielipide, ja odotetaan, että mahdollisimman moni suuttuisi?

Vierailija
2/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne on vaikeampia kuin laiskuus ja väsymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteelisesti raskauden ongelmat. Mutta kyllä ne on vaikeampia kuin laiskuus ja väsymys

Vierailija
4/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenaikaiset supistukset, hermopinteet tai muut kivut, anemia, raskausmyrkytys...

Vierailija
5/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenaikaiset supistukset, raskaushepatoosi ( vai miten nyt kirjoitetaankaan), raskausajan diabetes, pahat liitoskivut, selkäkivut jne

Vierailija
6/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausmyrkytys, liian aikaisin alkaneet kovat supistelut, korkealle kohonnut verenpaine.. Onhan niitä vaikka mitä. Mikä nyt ylipäätään vaatii hoitoa tai ainakin seurantaa.

Vierailija
7/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mun tahtia hiljentänyt yhtään.

Vierailija
8/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu makaamaan sängyssä viikkokausiakin ilman että saa tehdä muuta kuin käydä vessassa tarpeillaan - siinäpä laiskuutta kerrakseen!

RAskausmyrkytys on hyvin yleinen syy synnytysikäisten naisten kuolemiin maailmanlaajuisesti. Suomessa on hyvä neuvolasysteemi, joten täällä siihen ei yleensä kuole, koska sitä tajutaan hoitaa - ensin levolla ja sitten kun se ei enää tehoa, synnytyksen käynnistämisellä/sektiolla.

Vierailija
9/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarkoitakaan, että jos on raskaudessa komplikaatioita, että pitäis heti jäädä petipotilaaksi. Se on vaan nimitys niille kaikille mahdollisille ongelmille.

Vierailija
10/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausmyrkytys ja ei se mun tahtia hiljentänyt yhtään.

Jos laitat yhteystietosi, voit tulla hakemaan.

Eikös raskausmyrkytys ole vaarallinen sekä sikiölle että äidille? Olitko vain itsetuhoinen, vai halusitko myös päästä vauvasta eroon?

Vierailija
11/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitalin voin tulla hakemaan heti.

Eikös raskausmyrkytys ole vaarallinen sekä sikiölle että äidille? Olitko vain itsetuhoinen, vai halusitko myös päästä vauvasta eroon?

Vierailija
12/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiennyt, että mulla oli se mutta mitalin voin tulla hakemaan heti.

ylpeilyn arvoista?

Vierailija
13/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolkuton, viikkoja jatkuva pahoinvointi, joka vie sairaalaan tiputukseen, joskus pitkäksikin ajaksi.

Vierailija
14/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskomplikaatio voi olla myös vaikkapa tolkuton, viikkoja jatkuva pahoinvointi, joka vie sairaalaan tiputukseen, joskus pitkäksikin ajaksi.

ystävän työkaverilla oli tämmöinen joka raskaudessa, edes vesi ei pysynyt sisällä!

Sanoikohan moni hänelle, että raskaus ei ole sairaus...?

Mulla on muuten yksi PCO:sta kärsivä ystävä, ja hänellä ei vähäisen hormonimäärän takia ollut juuri mitään raskausoireita. Se taas sitten toisaalta on keskenmenoriski.