Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitinko mieleni oikeutetusti? Mellä oli mieheni kanssa

Vierailija
16.07.2012 |

mukava ilta. Mieheni rakastaa sitä, jos olen seksuaalisesti avoin ja pyytääkin sitä usein. Olen hänen mielestään turhaan niin ujo. En sitten ollut ujo, vaan kylpytakissani sohvalla annoin paikkojeni vilkkua (vähän enemmänkin ja rohkeammin) ja miehen sanoa minua ihanaksi ja kauniiksi. Tarkoitus oli siirtyä makuuhuoneeseen.

Mies sanoikin, että vie roskat, puki päälleen ja tulo 3 tunnin päästä kotiin, kun jäi juttelemaan naapurin kanssa. Minulle tuli ihan hirveän nöyryytetty ole. Soitinkin miehelleni puolen tunnin päästä ja hän sanoi tulevansa kohta, koska jutteli X:n kanssa. Ei tullut kohta.

Taustaksi kerron, että mieheni on usein pettänyt lupauksensa ja meillä oli ollut nyt muutaman ihana päivä, ja aloin jo uskoa, että hän voi muuttua sanojensa mittaiseksi. Suhde on siis herkässä vaiheessa. Miltä sinusta olisi tuntunut minuna? Tuntuisiko, että olisit nolannut itsesi? Suuttuisitko miehellesi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen vitkuttelu ja ettei tehdä niin kuin sanotaan.

Miten ihmeessä mies jutteli naapurin kanssa 3 tuntia? Pihalla vai seisoskeli? Hohhoijjaa.

No mutta: Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Ei ehkä todellakaan vaan ajatellut mitään, eikä tarkoittanut loukata. Siinä mielessä ei voi ylireagoida. Miehet vain jotkut ovat tyhmiä.

Oli väärin sanoa tulevansa kohta muttei tullutkaan. Naapuri oli siis kiinnostavampi kuin sinä. Voi hieman loukkaantua, mutta edelleenkään typerä mies ei vain osaa ajatella.

Mitä sanoit miehelle kun palasi? Miten mies reagoi? Varmaan oli häneltä ihan tahatonta... Jos tahalleen tahtoi jättää sinut kylmilleen niin sitten ansaitsee opetuksen.

Vierailija
2/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai miestä aina tarvitse haluttaa kun nainen oma-aloitteisesti alkaa vähän vihjailla paikkoja vilkuttamalla että nyt voisi olla seksin paikka? En minä siitä pahastuisi ollenkaan jos miestä ei sillä kerta tekisikään mieli ja menisi tehekmään jotain muuta. En minä itsekään aina innostu kun mies tekee aloitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miellyttää. Hän koskikin minuun. Se oli sellaista verkkaista lämmittelyä siinä sohvalla.

Luottamusongelman yksi keskeinen syy ovat juuri nuo katoamiset tuttavanseuraan iltaisin. Hän oli taas kerran luvannut, että pysyy iltaisin kotona ja parannamme sillä suhdetta. -ap

Vierailija
4/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli taas pettänyt lupauksensa (olla häipymättä iltaisin). Meillä oli ed. viikonloppuna vakava keskustelu, kun mittani tuli täyteen lupausten pettämisistä. Mies sai viimeisen mahdollisuuden jäädä kotiin. Viikolla oli muutaman ihana päivä ja melkein aloin uskoa, että meistä tulee normaali pariskunta, jossa on luottamusta, ei vain taustalla rakkautta. Ja nyt taas sama temppu ja vielä nolasin itseni. -ap

tuollainen vitkuttelu ja ettei tehdä niin kuin

sanotaan. Miten ihmeessä mies jutteli naapurin kanssa 3 tuntia? Pihalla vai seisoskeli? Hohhoijjaa. No mutta: Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Ei ehkä todellakaan vaan ajatellut mitään, eikä tarkoittanut loukata. Siinä mielessä ei voi ylireagoida. Miehet vain jotkut ovat tyhmiä. Oli väärin sanoa tulevansa kohta muttei tullutkaan. Naapuri oli siis kiinnostavampi kuin sinä. Voi hieman loukkaantua, mutta edelleenkään typerä mies ei vain osaa ajatella. Mitä sanoit miehelle kun palasi? Miten mies reagoi? Varmaan oli häneltä ihan tahatonta... Jos tahalleen tahtoi jättää sinut kylmilleen niin sitten ansaitsee opetuksen.

Vierailija
5/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan miestä nimenomaan halutti ja minä koitin häntä miellyttää. Hän koskikin minuun. Se oli sellaista verkkaista lämmittelyä siinä sohvalla.

Luottamusongelman yksi keskeinen syy ovat juuri nuo katoamiset tuttavanseuraan iltaisin. Hän oli taas kerran luvannut, että pysyy iltaisin kotona ja parannamme sillä suhdetta. -ap

sitten onkin pahempi juttu että mies härnää ja sitten loukkaa häipymällä kun toinen alkaa syttyä.

Tuo on kyllä myös ihan vakava ongemla jos kerran on luvannut ettei katoile noin ja sitten tekee taas sillä tavalla. Mitähän se mies kiukuttelee...

t. 3

Vierailija
6/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin varmaan silmät päästä. Miehen läsnäollessa pitäisin mykkäkoulua ja paiskoisin ovia. Säälittävää varmaan, mutta todennäköisesti minä toimisin juuri noin.

Vierailija
7/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan miestä nimenomaan halutti ja minä koitin häntä miellyttää. Hän koskikin minuun. Se oli sellaista verkkaista lämmittelyä siinä sohvalla. Luottamusongelman yksi keskeinen syy ovat juuri nuo katoamiset tuttavanseuraan iltaisin. Hän oli taas kerran luvannut, että pysyy iltaisin kotona ja parannamme sillä suhdetta. -ap

sitten onkin pahempi juttu että mies härnää ja sitten loukkaa häipymällä kun toinen alkaa syttyä. Tuo on kyllä myös ihan vakava ongemla jos kerran on luvannut ettei katoile noin ja sitten tekee taas sillä tavalla. Mitähän se mies kiukuttelee... t. 3

Vierailija
8/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko aivan tyhmä, jos taas kerran uskon, että mies haluaa muuttua? -ap

Itkisin varmaan silmät päästä. Miehen läsnäollessa pitäisin mykkäkoulua ja paiskoisin ovia. Säälittävää varmaan, mutta todennäköisesti minä toimisin juuri noin.

Vierailija
9/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niin ku keskenkaiken, eiks ois roskat voinnu oottaa? Mä olisin ihan, et "HÄÄÄÄÄH???" jos makaisin pimpero vilkkuen sohvalla vähän jo tunnelmassa miehen vielä kosketelessa ja sit se sanoiski, et "kulta, käyn eka viemäs roskat...".

Vierailija
10/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jsaa-aa tuli vaan mieleen että jos hänellä on impotenssia..ja siksi juoksee karkuun aiheuttaen pettymyksen ennemmin sillä tavoin kun siten, että sängyssä ei vehje toimikkaan.

ei kyllä normaalilta miehen toiminnalta kuulosta ainakaan tuollanen...jotain läheisyyspelkoa hänellä saattaa olla myös..

Vierailija
11/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin viikolla seksiä oli ollut monta kertaa. Hän on tuollainen häipyjä. Jää suustaan kiinni ihmisten kanssa. Läheisyyspelkoakaan hänellä ei ole, minulla sen sijaan on suuri luottamuspula, syytä.

Katselimme siinä samalla leffaa ja söimme mansikoita, ihana ilta oli. Mutta nyt meillä on suhde taas ihan pohjalla. Johan sitä onnea kestikin varmana 3 päivää. -ap

jsaa-aa tuli vaan mieleen että jos hänellä on impotenssia..ja siksi juoksee karkuun aiheuttaen pettymyksen ennemmin sillä tavoin kun siten, että sängyssä ei vehje toimikkaan. ei kyllä normaalilta miehen toiminnalta kuulosta ainakaan tuollanen...jotain läheisyyspelkoa hänellä saattaa olla myös..

Vierailija
12/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo olevansa levoton. -ap

Levoton ja ahdistunut. Ilmeisesti ei osaa oikein käsitellä sitä tunneta ja sen syitä ja siksi pakenee vain paikalta kun alkaa ahdistaa. Olisi kivampi jos hän edes suoraan kertoisi että nyt mua alkoi taas ahdistaa joten käyn kävelyllä, eikä vaan häipyisi selittämättä.

Vierailija
13/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain hoitanut levottomuuttaan iltakävelyillä ja naapureitten seurassa jo vuosia. Avioliitto on jäänyt hoitamatta, koska en ole tavannut miestäni kahden kesken montaakaan kertaa vuosiin. Ja hän se vain vannoo rakstavansa ja haluaa kuulemma minulle hyvää. Mitä enemmän joustan, sitä enemmän hän venyttää. Kun olin vaativampi, suhde voi paremmin, koska mies oli läsnä. -ap

Hän sanoo olevansa levoton. -ap

Levoton ja ahdistunut. Ilmeisesti ei osaa oikein käsitellä sitä tunneta ja sen syitä ja siksi pakenee vain paikalta kun alkaa ahdistaa. Olisi kivampi jos hän edes suoraan kertoisi että nyt mua alkoi taas ahdistaa joten käyn kävelyllä, eikä vaan häipyisi selittämättä.

Vierailija
14/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa jokunen kuukausi sitten samanlainen tilanne. Mies kävi parvekkeella, ja ajattelin yllättää hänet mukavasti. Siispä odotin häntä makkarissa ilman housuja, jalat hieman levällään. Mies vain sitten naurahti jotain, sammutti tietokoneen ja kävi viereeni - nukkumaan. Tuli kyllä niin idiootti ja nöyryytetty olo :(

Puhuttiin myöhemmin kyseinen juttu halki, ja mies oli ilmeisesti pitänyt housuttomuuttani jonkin sortin vitsinä. Ei kuulemma ollut aistinut mitään erotiikkaa vaan ajatellut vain, että hyvä läppä hehheh... Enpä ole muuten sen jälkeen tehnyt mitään vastaavia ylläreitä, jotenkin osui niin pahasti tuo.

Vierailija
15/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niin ku keskenkaiken, eiks ois roskat voinnu oottaa? Mä olisin ihan, et "HÄÄÄÄÄH???" jos makaisin pimpero vilkkuen sohvalla vähän jo tunnelmassa miehen vielä kosketelessa ja sit se sanoiski, et "kulta, käyn eka viemäs roskat...".

Ei kesken lämmittelyn häivytä minnekään roskien vientiin, olisit sanonu sille että roskia ei tartte nyt viedä, piste. Jos ei seksi kelpaa, niin sen voi sanoa, eikä karata roskien vientireissulle!!! Jotain vikaa miehesi psyykessä on, ei nyt välttämättä mitään vakavaa, mutta jotain mikä aiheuttaa tuon "levottomuuden" . Aika rasittavaa käytöstä, mutta jos on muuten hyvä mies, eikä häivy ryyppäämään tai ettämään, vaan pelkästään juttelemaan naapureiden kanssa, niin ehkä tuollaista pystyis sietämään...

Ei seksin tyrkyttäminen ja torjutuksi tuleminen ole noloa, on hienoa että silti yrität vaikka toinen on...hieman erikoinen. Naapureita käy sääliksi, mua ärsyttäis jos naapurinukko luuhais jatkuvasti meidän riesana!

Vierailija
16/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin teillä ei ole paljon toivoa... kenelle miehelle edes tulee vapaaehtoisesti mieleen joku roskapussin vieminen...

Vierailija
17/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vilauttaisin tavaraa kotona,mies kyllä kävis heti hommiin..ei varmasti miettis roskia=D

Vierailija
18/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sisällä naapureilla vaan täällä on miehillä tapana olla liikkeellä myöhään. Joskus menevät terassille, useimmiten vain hengaavat jossain ja juttelevat. Mun mieheni myös kävelee paljon stressinpoistokeinona. Mutta silloinkin hän on poissa luotani, eli lähes kaikki illat viikossa. Seksistä mieheni on kyllä hyvin kiinnostunut kanssani, kun sille hetki tulee. Se ei sinänsä ole ongelma, vaan tuo häipyminen. Mutta nyt otti kyllä itsetunnon päälle ja kovasti, että mies jätti minut siihen sohvalle odottamaan tunneiksi - siitäkin huolimatta, että välillä katselimme telkkaria ja lämmittely oli hidasta.

Tämän päivän aikana olen saanut hänet lupaamaan, että hän ei lähde, jos kiellän häntä ja tulee heti kotiin, jos soitan. Olen niitä typeriä vielä kerran -naisia. Taas kerran mies lupaa. -ap

niin teillä ei ole paljon toivoa... kenelle miehelle edes tulee vapaaehtoisesti mieleen joku roskapussin vieminen...

Vierailija
19/19 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sisällä naapureilla vaan täällä on miehillä tapana olla liikkeellä myöhään. Joskus menevät terassille, useimmiten vain hengaavat jossain ja juttelevat. Mun mieheni myös kävelee paljon stressinpoistokeinona. Mutta silloinkin hän on poissa luotani, eli lähes kaikki illat viikossa. Seksistä mieheni on kyllä hyvin kiinnostunut kanssani, kun sille hetki tulee. Se ei sinänsä ole ongelma, vaan tuo häipyminen. Mutta nyt otti kyllä itsetunnon päälle ja kovasti, että mies jätti minut siihen sohvalle odottamaan tunneiksi - siitäkin huolimatta, että välillä katselimme telkkaria ja lämmittely oli hidasta. Tämän päivän aikana olen saanut hänet lupaamaan, että hän ei lähde, jos kiellän häntä ja tulee heti kotiin, jos soitan. Olen niitä typeriä vielä kerran -naisia. Taas kerran mies lupaa. -ap

tuo kertoi oikeastaan kaiken. Melkein arvaan miehen värin :-).

Täällä meillä miehillä on tapana olla kotona iltaisin. Vaihda asuinpaikkaa, ongelmasi katoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi