Kuolen kohta
koska velkaa on aivan tolkuttomasti... ansiosinnosta en saa, enkä Kelan päivärahaa.
Oma vika velkaantuminen. Hävettää, hävettää ja inhoan itseäni niin paljon, ettei tässä ole vaihtoehtona kuin kuolema.
Olen asiaa miettinyt toukokuusta lähtien, ei näy toivon merkkejä. Vain valtava syyllisyys, tuska ja häpeä. En tunne elämäniloa (eikä tässä tilanteessa kuulukaan tuntea)
Kohta oven takana ulosottomies =(( eikä ole tuloja mitä ulosmitata. Joo, velkaneuvoja käsi surutta päästää lainat ulosottoon, koska tässä tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa.
Jatkuuko elämä enää sen jälkeen, kun ensin posti kantaa kuukausien ajan huomautuslaskuja, jotka vaihtuvat olosottommiehen vierailuun?
Mitä kaikkea ulosottoviranomainen voi kotoa viedä? Asun parhaillaan äitini luona, jolla ei ole mitään tekemistä velkojeni kanssa.
Kommentit (5)
Minä kuolen oikeasti kohta. Mulla on terminaalivaiheen syöpä eikä "enää" elinaikaennustetta. Täytyy sanoa, että ottaisin mielelläni nuo sinun vaikeutesi jos saisin elää.
Tienatakkin saat kohtuudella,ennen kun velkoja voi edes ulosmitata.Siellä ne kasvaa korkoa,mutta anna kasvaa.Minkäs sille mahtaa.Asia jolle sä et mahda tällä hetkellä mitään.Harmittavaa,mutta ei niin suuri asia kuitenkaan.Laita asiat tärkeys järjestykseen.
Sinulla siis hänentä pidempi elämä.
Ystävänikin kuoli aikanaan syöpään teini-ikäisenä.
Mutta mitä tulee rahaan niin oletko siis käynyt juttelemassa velkaneuvojalla?
On ihan erityinen laina jonka neuvoja voi antaa mutta sinä sitoudut maksamaan lainaa takaisin! Sinä ihan oikeasti vedät itsesi sieltä suosta jonne olet ajautunut. Otat vastuun tekemistä virheistä ja sun lainat niputetaan ja maksat pienempää korkoa yhdestä lainasta.
Tvaraa se ei vie, ellei se ole helposti realisoitavissaja arvo on huomattava. Siis ei mitään tavallisesta irtaimistosta. Jos sulla on tuhansien eurojen arvotauluja tai osakkeita, ne menee.