Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että nykyään monet yli 40 v. naiset ovat

Vierailija
14.07.2012 |

"hotimpia" verrattuna parikymppisiin? Ovat jotenkin vetävämpiä ja ulkoisestikin paremman näköisiä eli välittävät itsestään?

Ja niin, itse en lukeudu vielä nelikymppisiin vaan keikun vasta siinä puolivälissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon 43 v. enkä tod ole "hotimpi" tai ulkoisesti paremman näköinen kuin puolta nuoremmat.

Olen normaalipainoinen ja pienikokoinen, mutta naama on alkanut repsahtaa. Sen huomaa leuan alle tulleesta heltasta ja ilmeisiin on tullut sellaista kovuutta, jota ei nuoremapna ollut. Maha pömpöttää... eikä iho näytä enää kiinteältä. Ja omasta mielestäni oon sentään ikäluokkani edustajana keskivertoa reilusti timmimmässä kunnossa, kampaus ei ole jäänyt kasarimuotiin enkä pukeudu kaapuihin, nansoihin ja marimerkkoihin tai terveyskenkiin.

Vierailija
2/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kokoajan mieti mitä muut ajattelevat. Se huokuu sitten ulospäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sukupolvi jolla oli todella merkittävä nuorisokulttuuri ja eka sukupolvi joka ei mennyt ulkomaille hattu kourassa nöyränä.

Tämä sitten näkyy nytkin. Upeimmat yksilöt minun sukupolvestani ovat nyt +40 vuotiaina nuorekkaita, tyylinsä löytäinen ja tyylikkäitä naisia.

Sitten on tietty niitä jotka pukeutuvat kuin teinitytöt, voi yäks.

Vierailija
4/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hotimpia" verrattuna parikymppisiin? Ovat jotenkin vetävämpiä ja ulkoisestikin paremman näköisiä eli välittävät itsestään?

Ja niin, itse en lukeudu vielä nelikymppisiin vaan keikun vasta siinä puolivälissä.

Terveet elämäntavat, elämä muutenkin kunnossa - se näkyy päälle.

Tottakai sitä ryppyä pukkaa, mutta ei minulla ainakaan roiku heltta kaulassa tai allit käsivarsissa, eli sikäli olen ihan tyytyväinen ulkomuotoonikin.

t. 45-vuotias

Vierailija
5/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elämänsä elänyt. Kolmikymppisenä voi vielä olla kuinka katkera ja elämäntavat voivat olla epäsäännölliset - mutta tässä iässä näkyy, miten on takavuosina elänyt.

Vierailija
6/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun paras!!

Vierailija
7/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun paras!!

vaikka naurua on paljon, en tunnista tästä viestistä yhtään iloa?

Vierailija
8/8 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret naiset ovat epävarmoja. Nelikymppinen on jo ratkaissut useimmat nuorempien naisten ongelmista: heillä on ammatin valinta tehty, mies ja lapsetkin, tai sitten on sopeuduttu siihen, ettei ihan kaikki mennytkään nappiin. On ehkä jo vaihdettukin ammattia tai miestä parempaan. Tiedetään mitä halutaan ja mitä siitä ollaan valmiita maksamaan. Tyytyväisyys elämään näkyy päältä. Itse olen nyt jo yli 50, mutta kauneimmillani olin noin nelikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan