Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi

Vierailija
24.11.2005 |

jos saisit tietää odottavasi vammaista lasta niin miksi haluaisit synnyttää oman lapsen, jonka elämän tietäisit tulevan olemaan rankkaa, kivuliastakin ehkä, tai joka tapauksessa sellaista ettei hän itse pärjäisi elämässä ilman jatkuvaa apua?

Itse olen pohtinut tätä kun ultra lähestyy että mitä tekisin. Luulen että kallistuisin aborttiin siksi koska en halua että oma lapseni joutuu kärsimään jos etukäteen olisi tiedettävissä että näin tulee tapahtumaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vammat ole rajoittavia ja kivuliaita. On olemassa hyvin paljon kehitysvammasia lapsia, jotka pystyvät elämään ihan normaalia elämää.

Vierailija
2/2 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa siis tavalla tai toisella meille kaikille. Kun olen lukenut aiheesta, on lähes jokainen vammainen kiitollinen siitä, että on saanut syntyä tähän maailmaan ja elää elämäänsä. Minusta ihminen ottaa melko suuren vallan itselleen, mikäli kuvittelee voivansa tietää kenen elämä on elämisen arvoista. Sitähän kun ei voi etukäteen mitenkään tietää! Ja eikö ole tarkoituskin että maailmassa on erilaisia ihmisiä? Ehkä sinäkään ap et olisi saanut syntyä mikäli teknologia olisi tarpeeksi pitkällä, vai oletko taäysion " virheetön" ?

Itse olen ajatelut raskausaikana samoin, etten haluiaisi synnyttää vammaista lasta, mutta täysin itsekkäistä syistä; en usko että olisin riittävän kypsä tai " hyvä" ihminen ottamaan sellaisen taakan kannettavakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla