Maksatteko tv-lupaa?
Kommentit (13)
ne vai ei kun ne pannaan maksamaan.
Joudun sitten jatkossa maksamaan sen veron. Olemme miettineet, että pitääkö nyt sitten oikein ostaa se tv.
enkä tule jatkossakaan maksamaan. Kun pitää huolen että vuositulot on pienet, niin ei tarvii maksaa.
mutta tänä vuonna emme. Onneksi sentään uusi maksu edullisempi ainakin aluksi kuin aikaisempi tv-lupa.
Olenkin miettinyt, että jos nyt soittaisin ja sanoisin että mulla ei ole tv:tä, niin kauankohan kestäis ennen ku olis tarkastaja ovella??
Olenkin miettinyt, että jos nyt soittaisin ja sanoisin että mulla ei ole tv:tä, niin kauankohan kestäis ennen ku olis tarkastaja ovella??
tarkastajat saivat jo kenkää...
Ikävä että joutuu ensi vuoden alusta väkisin pakosti maksamaan sen yle-veron, vaikkei edelleenkään ole tv:tä !
Ei , meillä vaan ei tosiaankaan ole tv-tä - ja sen ovat lukuisat tv-lupatarkastajat käyneet kyttäämässä vuosien mittaan, oikein ddr-kotietsintöjä !
tv ollut. myöskään tarkastaja ei ole koskaan käynyt, ollaan asuttu kolmessa eri paikassa.
uskokaa tai älkää minusta ylemaksu on ok.
enkä maksa tulevaisuudessakaan. Maksakoon ken haluaa.
En ole maksanut liki 20 vuoteen koska meillä ei katsota ylen kanavia enkä missään tapauksessa halua tukea mokomaa pöhöttynyttä mammuttiorganisaatio turhaketta!
Mulla ollut tv 12v, enkä ole koskaan vielä maksanut tv-lupaa...
Tälle kuulle just tuli. Viimekerran tammikuussa.