Mauttomimmat/ärsyttävimmät pukeutumistyylit?
Lukuunottamatta niitä ysäri verkkareita vyölaukkuineen :D Jokainenhan tietää että ne ovat mauttomuuden huippuja!
Itseäni ärsyttää
-crocsit jollakin kaupungilla tai kaupassa, puutarhassa ja omassa pihassa ymmärrän, mutta en keskustassa muiden muka "hienompien" vaatteiden kanssa!
-Vitivalkoiset piikkikorkosaappaat ja minihame :( (tyyliin fiorella), etenkin jos tyyppi on yli 20 v.
-Sukat farkunlahkeiden päällä etenkin pojilla joilla vielä lisäksi paidankaulukset ylhäällä ja tukassa paljon geeliä :D
Kommentit (49)
Lisään vielä Nanson vaatteet listaan
- Ylipaino + farkut
- Verkkarit missä tahansa, paitsi urheillessa
- Kaikki väärän kokoiset vaatteet
- Nahkatakki (jostain syystä en tykkää)
Lisään vielä Nanson vaatteet listaan
Eivät telttamallit kuitenkaan.
2
olen samaa mieltä kuin 1, 2, ja 3 mutta lisään vielä....
lisään itse, että pillifarkut pihtikinttuisella teinillä tai isoperseisellä persjalalla
jotka edelleen käyttää sitä viininpunaista silkkitakkia.
aika hyviä kuvauksia. Nahkatakki on minustakin jotenkin yöks!!
Hei, älkää nyt. Se 90-luvun "humppamiehen silkkitakki" oli ensimmäinen sallittu ylellisyyden kosketus keski-ikäisen duunarimiehen hitsausliekissä parkiintuneella iholla. Kyllä se niskassa kelpasi vetää poskivalssia harmaat pehmikset jalassa!
SIllä takilla oli joku myyntinimikin... catalina tuli mieleen, oliko sinnepäin?
ovat varsin hienoja myös nuorella ihmisellä.
näkee lannefarkku+lyhyt jakku -yhdistelmiä. Välistä pilkottaa rasvamakkara. pahempaa kuin telttanansot konsanaan.
eivät niitä tunnista. Upeat mallistot, jotain kaikille ikäryhmille ja erinomainen laatu. Itse kuolisin ilman 8 eriväristä toimistopaitaani.
harmaat pehmikset. Aluksi nauroin kuvausta ääneen, mutta lopuksi tuli kyyneleet silmiini...liikutuksesta...surusta...rakkaudesta isääni.
ovat näyttäneet yöpaidalle ja myös materiaali on tuntunut siltä. Ihan pirun kalliitakin ovat sen näköisiksi ryököiksi. En ostaisi enkä edes ilmaiseksi ottaisi.
vaatteista. Mua jostain syystä tökkii ne pillifarkut ja saappaat niiden päällä yhdistelmä. Näyttää mielikuvituksettomalta..
Hei, älkää nyt. Se 90-luvun "humppamiehen silkkitakki" oli ensimmäinen sallittu ylellisyyden kosketus keski-ikäisen duunarimiehen hitsausliekissä parkiintuneella iholla. Kyllä se niskassa kelpasi vetää poskivalssia harmaat pehmikset jalassa!
SIllä takilla oli joku myyntinimikin... catalina tuli mieleen, oliko sinnepäin?
AITO CATALINA NYT VAIN YSIYSI!
-Ylipainoinen naisihminen, jolla on tiukka, makkarankuorta muistuttavat hameet.
-Matalat, vyötärömalliset farkut, mistä persvako ja/tai alkkarit vilkkuu. YÖK!
-"Venakko-huora-look".
-Burberry vaatteet.
-FEIKKI-Vuitton tms. laukku.
minihame, napapaita ja painoa yli 100kg
- piikkikorkosaappaat, minihame ja antelias pusero. Tyyliin kuuluu myös blondatut kiharat ja pinkki huulipuna.
- maripaita, verkkarit ja crocksit.
- suorat housut, siistit kävelykengät, nahkalaukku ja tuulitakki
- runsas intianpuuvillahame, yhtä runsas pusero ja molemmista roikkuu kiliseviä kulkusia