Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä auttaisi menkkoja edeltävään itsesääliin?
13.07.2012 |
Olen taas maailman surkein ihminen ja mulla on maailman surkein elämä.
Hitto tätä jaksa joka kuukausi!!
Kommentit (5)
Minulla ainakin auttaa, kun tiedostaa sen johtuvan menkoista. Liikuntakin helpottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syö kolmen tunnin välein (ei saa lipsua!!)
Näinä päivänä ei saa laihduttaa!
Ja illalla nukkumaan klo 21:00. Eikä minuuttiakaan yli.
Koita jaksaa siskosein, ei ole helppoa ei.
auttaa mulla. Menkat otan vastaan 4 kertaa vuodessa.
mä olen taas niin itsevarma ja vaan pokailen miehiä tuon tuosta.
Alue: Aihe vapaa
Mä taas kärsin nuhaa ynnä muita yskäryskiä edeltävästä itsesäälistä. Mä tunnen itseni niin maan matoseksi ihan selittämättä ja sit alkaakin joku nuhakuume. Ja aluksi se itsesääli siinä kuumeen noustessa syvenee entisestään kunnes lopahtaa het kun paraneminen alkaa. Nykyään mä jo pystyn nauraan itselleni (samalla kun tunnen aidosti syvää itsesääliä -taitolaji tääkin), et tää nyt on tätä taudinedeltämissääliä.
Se on outoa, miten aidosti voi tuntea itsensä suunnattoman surkeaksi ja suorastaan aivan masentuneeksi ilman mitään kunnon syytä johtuen ainoastaan terveydentilan vaihtelusta.
Menkkoihin taas mul ei liity tota, mut ymmärrän yskäsi, sillä mulle riittää noi itsesäälikohtaukset sen 2-3 kertaa vuodessa tautien yhteydessä. Menkkojen alla mulla puolestaan tulee vaan sellainen aivojen yleishyytyminen, eli ajatus liikkuu tolkuttoman hitaasti päivän kaksi ennen menkkojen alkua mut sit kun alkaa vuoto niin samalla alkaa ajatuskin luistaa.