Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli :´(

Vierailija
13.07.2012 |

Äitini kuoli muutama vuosi sitten sairauden murtamana reilusti alle 5kymppisenä.

Isäpuoleni (ollut isähahmoni siitä asti kun olin 9v) ei ole sen jälk pitänyt pahemmin yhteyksiä, asuu tuossa 200m päässä uuden avopuolisonsa kanssa, olleet yhdessä n.2v.

Joulunaikaan hän haluaa nähdä, mutta ei muuten eikä myöskään koskaan, ei kertaakaan, ole soittanut tai muuten kysellyt kuulumisiani, tai 2 lapseni vointia yms.

Tällä vkolla tarkistin häneltä siskopuoleni puh.nron ja kysyin samalla voisinko joku päivä tulla käymään ja katsomaan kuvia, hänellä kaikki valokuva-albumit minun lapsuudestani ennen häntä ja sen jälkeen ja äidin kuvia.

Vastasi kertomalla siskopuolen nron mutta ei tuohon kuva-asiaan mitään:´´(

En sitten ole tervetullut käymään ja niitä katsomaan.

En ymmärrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin suoraan käymään.

Vierailija
2/3 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siltä saattoi mennä ohi valokuva-juttu puhelimessa. Harmi tietty jos ei välitä oikeasti, mutta sellaisiakin ihmisiä on. Mutta jos teillä oli hyvät välit aiemmin, miksi nyt kokonaan pilalla olisi. Toiseksi, ethän itsekään pitänyt yhteyttä häneen tässä välissä, jos nyt vasta numeron pyysit.

Rohkeasti uudestaan yhteyttä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä suutun todella pahasti!!! Kuvia on albumikaupalla ja ne ovat minun ja pikkuveöjeni lapsuutta ja nuoruutta.

ap

Minä menisin suoraan käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän