Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää. Vein juuri roskat kerrostalon pihalle ja nyt huomasin että leningin helma...

Vierailija
13.07.2012 |

oli alushousuissa!!! Siis tuolta takaa. Olin juuri käynyt nopeasti vessassa ja sit jo ryntäsin alas viemään roskia, kyykistyin vielä nostamaan yhtä roskaa kesken matkan. Varmaan koko naapurusto nähnyt mun selluliittipersuksen... roskakatos on ikäänkuni keskellä kerrostalorypästä... kaikkien keittiön ikkunat on just niin että näkee siihen keskelle pihaa... onneks oli alushousut. Tai toisaalta jos ei ois ollu alushousuja ei ois ollu tätä ongelmaakaan.

Hävettää aivan julmetusti. :((((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan ne hakea korvauksia henkisistä kärsimyksistä mutta häviävät todennäköisesti.

Vierailija
2/4 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten minkä ikäinen ihminen käyttää sanaa leninki:) Ei millään pahalla mutta kerro...?

Ja ei sitä kukaan varmaan nähny, ei kai ne nyt koko ajan ikkunasta kyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen ikäinen.. :)

No ainakin yks huoltomies näki kun ohi käveli ja sanoi hei... ihmettelin jo siinä vaiheessa miksi niin outo ilme... :D ap

Vierailija
4/4 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli eilen uusi kuminauhahame, ja ratikassa yksi nainen tuli sanomaan, että kuule sun hame on ylhäällä...no siinä kiireesti sen korjasin naama punaisena, ja rautatieaseman edessä. Junaan, ja sitten kotikaupan kulmilla huomasin, että saatana, se on taas takaa noussut ylös.

Kangas on sellaista harsoa, joka jotenkin rullautuu taakse istuessa.

Mä olen nyt kävellyt puoli Helsinkiä ja Vantaata perse vilkkuen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan