milloin on odotettavaa selvitä lapsen kuolemasta? meidän esikoinen
keskosena syntynyt jaksoi taistella kolme päivää enne kuin meni taivaaseen. tästä aikaa jo kohta 2v !!!!, mutta tuska ei helpota. en ole raskautunu myöskään uudestaan. Just selvis lisäks et miehellä sivusuhde, kertomansa mukaan lohdutukseksi. en tiiä miten eteenpäi, tuntuu et oon menettäny kaiken.
Kommentit (3)
Otan suuresti osaa suruunne. Olen työskennellyt Helsingin lastenklinikalla lapsen kuoleman kohdanneiden perheiden parissa. Surun työstäminen on aina yksilöllinen kokemus, eikä kukaan voi sinulle sanoa, milloin pahin vaihe hellittää. Varmaa on vain se, että joskus se todella hellittää ja muistoista osaa nauttia.
Olet kohdannut suuria kriisejä, lapsen kuoleman ja miehen uskottomuuden. Miehen teko on todella ala-arvoinen, eikä sitä voi hyväksyä. Aiotko erota miehestäsi?
Oletko hakeutunut terapiaan tai saanut muuta tukea vaikeassa tilanteessasi?
Otan suuresti osaa suruunne. Olen työskennellyt Helsingin lastenklinikalla lapsen kuoleman kohdanneiden perheiden parissa. Surun työstäminen on aina yksilöllinen kokemus, eikä kukaan voi sinulle sanoa, milloin pahin vaihe hellittää. Varmaa on vain se, että joskus se todella hellittää ja muistoista osaa nauttia. Olet kohdannut suuria kriisejä, lapsen kuoleman ja miehen uskottomuuden. Miehen teko on todella ala-arvoinen, eikä sitä voi hyväksyä. Aiotko erota miehestäsi? Oletko hakeutunut terapiaan tai saanut muuta tukea vaikeassa tilanteessasi?
kun oon niin pidättyväinen, en "osaa"/uskalla avata syvimpiä tunteitani vieraalle :(( Mies sit onkin saanut tuutin täydeltä tuskaa, oon uhkaillu erolla mut en todella tiedä miten selviän jos menetän hänetkin. umpikuja.. ap
Esikoinen todettiin kuolleeksi 39+5. Toki sain sitä seuraavan 5v aikana 3 lasta. Kun oli kulunut 10v huomasin, että se oli siirtynyt tapahtumiksi tapahtumien joukkoon. Kyllähän se vieläkin mieleen tulee: viime vuoden keväällä hän olisi päättänyt peruskoulun ja mietin, mihin olisi jatkanut. Eihän sitä kokonaan unohda koskaan.