Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin olen vähentänyt kiusaamista

Vierailija
12.07.2012 |

Tähän ketjuun odotan lukemattomia kertomuksia siitä miten kukin tahollaan on toiminut kiusaamista vähentääkseen tosielämässä. Konkreettiset puuttumiset ja erilaiset kiusaamisen ehkäisyn teot ovat tervetullutta luettavaa tähän.

Nyt on kiihkoiltu riittävästi puheen tasolla ja sohittu ties millä ja ties minne. On oikeiden, hyvää eteenpäin vievien tekojen aika.

Kertokaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki yritykset ovat päätyneet potkuihin / vielä isomman työporukan syrjimiseen.

Olen huomannut että jos työpaikalla kiusataan, niin sille on esimiehen hiljainen hyväksyntä, kiusaaja on itse esimies, tai kiusaajat ovat esimiehen suojeluksessa (joka on myös esimihiehen väärää vallankäyttöä). Muutehan asiaan olisi jo puututtu lähes poikkeuksetta.

Nyt toimin yrittäjänä ja pystyn vaikuttamaan suurilta osin itse työhyvinvointiini. Nautin siitä ettei enään tarvitse vääntää noin alhaisista asioista päivittäin.

Vierailija
2/3 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi olet tällä hetkellä päässyt parempaan työhyvinvointiin omin ratkaisuin :)

Lisää kertomuksia, pyydän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista. Voisiko olla niin että minun kokemukseni on pitkälle karu todellisuus että kiusaamiseen on erittäin hankala puuttua ilman että saakin itse näpeille.

En tietenkään tätä toivo, mutta onko kukaan tosiaan oikeasti onnistunut muuttamaan työpaikan sairasta ilmapiiriä? Vai taistellaanko tässä tuulimyllyjä vastaan?

Ainut syy miksi kiusaajatyypit lopettaisivat toimintansa olisi pelko työpaikan säilymisen puolesta. Yleensä lienee tosiaan koko porukalta helpompaa savustaa "hankalaksi" käyvä työntekijä ulos ja jatkaa entiseen malliin. Kieroutuneessa ilmapiirissä myös erilainen kiusaaminen koetaan moraalisesti oikeanlaiseksi toiminnaksi, koska se on työpaikan kulttuuri. "Näinhän meidän alalla toimitaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän