Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekö minä sen hiivadiagnoosin teen?

Vierailija
11.07.2012 |

Minulla ei ole ennen ollut tulehdusta, joten en teidä siitä juuri mitään. Kuitenkin noita lääkkeitä mainostetan telkassa - - onko se siis niin, että ostetaan ja käytetään kun tarvitaan ja se siitä? Mistä olen varma, mikä on hiivatulehdus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niissä mainoksissa ole aina, että suositellaan silloin, jos on joskus aikaisemmin ollut lääkärin diagnosoima hiivatulehdus ja nyt on samanlaisia oireita.

Vierailija
2/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositellaan että ensimmäistä kertaa kun epäilee hiivaa niin pitäisi käydä lääkärissä varmistamassa asia. Tämän jälkeen kun tietää miltä se tuntuu voi jatkossa ostaa lääkkeet ilman lääkärissä käyntiä.

Tosin itse en mennyt ekallakaan kertaa lääkäriin, oireet olivat niin selvät eikä ollut sukupuolitautien mahdollisuutta niin ostin vaan lääkkeen, joka helpottikin oloa nopeasti ja paransi vaivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä että onko sinulla ollut aiemmin tulehdusta, siis jos seisot pitään hiivahyllyn edessä. Virallinen suositus on että eka tulehdus hoidetaan lääkärillä, mutta sitten voi hoitaa itse, ellei ole ollut jo kolme tulehdusta vuoden aikana. Mutta josku myyn myös nuorelle naiselle ihan oireiden perusteella jos haluaa, ja lupaa mennä lääkäriin jos ei oireisiin lääke auta.

t. farmaseutti

Vierailija
4/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuskin lääkäriaikaa edes saan ennen sitä.. Kuinkahan paljon haittaa, jos syön (apua muuten, ei sitä vissiin syödäkään..!) lääkkeen turhaan?

Mitä oireita teillä on ollut? Onko tämä kirvelevä ja hiekkamainen tunne sitä? Vakisuhteessa minäkin.

ap

Vierailija
5/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita lääkkeitä käyttää imetyksen aikana?

Ja hei farmaseutti, kiitos avusta! Satutko vielä tietämään, minkänimistä lääkettä kannattaisi kysellä keskieurooppalaisesta apteekista?

Ap

Vierailija
6/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sekä syötäviä että emättimeen sisälle laitettavia lääkkeitä, ja myöskin levitettävää voidetta jota voi sitten siihen tienoville pistää jos häpyhuulissakin tuntuu oireita.

Oireet taitavat yleensä olla kutinaa, toisinaan jopa sietämätöntä, lisääntynyt kokkareinen vuoto ja kosketusherkkyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi