Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 ja kriisi

Vierailija
11.07.2012 |

Taytan pian 40 ja suren menetettya nuoruuttani. Minusta on tulossa lapinakyva, huomaamaton tavis-tati jolle ei enaa miehet vislaile.. Tuntuu etta parhaat ajat ja seikkailut on takanapain ja edessa vaan arkea ja harmautta. Miten muut 40 tayttaneet olette selvinneet naista fiiliksista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai taalla on kaikki niin nuoria ettei ole tayttanyt neljaakymmenta..

Vierailija
2/11 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ja koen, että olemme mieheni (45v) kanssa vielä ikinuoria, emme sostu vanhenemaan. Käymme edelleen rock juhlissa ja pukeudumme farkkuihin ja suht nuorekkaasti muutenkin. Minulla pitkät hiukset. Molemmat olemme suht hyvässä kunnossa, urheilemme, käymme aktiivisesti salilla ja minä jumpissa. Emme kuuntele tangoa ja katso salkkareita muiden keski-ikäisten tapaan. Meitä usein luullaan nuoremmiksi kuin olemme kun liikumme kaksin.

Neljä lasta ja vanhin jo melkein täysikäinen, josta johtuen lasten kanssa liikkuessa ehkä vaikutamme vanhemmilta, mutta ei se ikä vaan asenne elämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 40-kymppisenä olen parhaimmillani. Olen aikuinen, olen minä. Tiedän mitä olen ja mitä en. Osaan pitää puoleni. Olen ikäisekseni suht ok näköinen ja painoinen, mutta pääasia on, et olen sinut itseni kanssa. Joten, relaa! Ole oma itsesi ja NAUTI! Onnea sinulle, tuore nelikymppinen!

Vierailija
4/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halua olla mikaan ikinuori. Naytan kylla nuorelta minakin, ja pukeudun tyylikkaasti ja ajanmukaisesti joskaan en enaa jokaista trendia seuraa. Mutta en siis halua yrittaa nayttaa nuoremmalta kuin olen tai haikailla nuoruuden peraan. Haluan olla juuri sen ikainen kuin olen. Mutta haluan silti olla kiinnostava, kaunis, jannittava, ja haluttu.. Elamani vaan tuntuu niin tylsalta. Lapsiperheen elama on puuduttavaa. Toita ja lastenasioita vaan. Itselle ei ole aikaa. Ehka se on taman asian syvin olemus..

Vierailija
5/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimesta. Että ole sinä vaan ilonen että olet tavis. Ajat muuttuu tätihyvä!

Vierailija
6/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en kaipaa enää miesten huomiota enkä seikkailuja. Olen löytänyt rauhan ja onnen siitä tavallisesta arjesta. On kivaa olla näkymätön mutta itsekseen onnellinen tavistäti.

Vierailija
7/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ja koen, että olemme mieheni (45v) kanssa vielä ikinuoria, emme sostu vanhenemaan. Käymme edelleen rock juhlissa ja pukeudumme farkkuihin ja suht nuorekkaasti muutenkin. Minulla pitkät hiukset. Molemmat olemme suht hyvässä kunnossa, urheilemme, käymme aktiivisesti salilla ja minä jumpissa. Emme kuuntele tangoa ja katso salkkareita muiden keski-ikäisten tapaan. Meitä usein luullaan nuoremmiksi kuin olemme kun liikumme kaksin.

Tää oli hyvä!

Vierailija
8/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten huomion saantiin ja vislailuun, niin eihän se sitten ihme ole, jos masentaa. Tuosta et enää nuoremmaksi muutu, joten kannattaisiko yrittää hakea sitä muuta sisältöä elämään sitten.

Tämän ikäkriisin vuoksi kannattaisi jo nuorena alkaa kehittää sitä elämän sisältöä muuhunkin kuin pissisjuttuihin.

Vierailija
9/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on JUST ihanaa aikaa...

Lapset jo vähän isompia eli aikaa taas esim. harrastaa tai puuhata juttuja miehen kanssa ihan kahdestaankin.

Töissä menee mukavasti, kunto on hyvä enkä nyt oikein keksi mistään mitään valittamista.

Nuorempana on tullut seikkailtua ja matkusteltua niin paljon, etten tunne mistään jääneeni paitsi. Olen ihan mielelläni se tavistäti enkä todellakaan kaipaile mitään vislailuja - se aika oli silloin kun oli, nyt nautin tästä ajasta... :)

Vierailija
10/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että parhaat ajat ovat takana tai edessä on vain arkea ja harmautta. Oikeastaan päinvastoin. Lapset ovat jo alakoulussa, kuntoilen, ollaan terveitä, matkustellaan, miehien vislailua en ole koskaan kohdannut tai kaivannut, koti on kiva, ei ole suurempia rahahuolia yms. Nuorena tuli ryypättyä ja rällättyä riittävästi, joten baareissa notkuminen yms. ei voisi vähempää kiinnostaa. Ulkona toki syödään usein. Ainoa ahdistus liittyy työhön, johon kaipaisin vaihtelua.

Vierailija
11/11 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten huomion saantiin ja vislailuun, niin eihän se sitten ihme ole, jos masentaa. Tuosta et enää nuoremmaksi muutu, joten kannattaisiko yrittää hakea sitä muuta sisältöä elämään sitten. Tämän ikäkriisin vuoksi kannattaisi jo nuorena alkaa kehittää sitä elämän sisältöä muuhunkin kuin pissisjuttuihin.

En ole koskaan ollut ruma ja miehiä on piisannut sopivasti. Vislaajia en ole perääni koskaan kaivannut. Aikansa kutakin: 20-kymppisen elämä oli silloin ja nyt on 40-vuotiaan elämä. Onneksi elin villin nuoruuteni silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi