Anoppi!
Joskus mun mies antoi vara-avaimen säilytettäväksi äidilleen ennen mua. Ei olla pyydetty pois, vaikka pitäisi.
Mä oli tänään kaupungilla vauvan kanssa. Anioppi soitti, et ovat tulossa aiemmin kuin sovittiin, asuvat muutaman kilsan päässä. Siinä sitte selitin, että en ole vielä kotona.
Anoppi siihen, että ei haittaa, mulla on avain. Pääsen kyllä sisään. Sirkka anoppi sitten odotti, kuin kotonaan. Kahvikin oli keitetty.
Miten olisit reagoinut?
Kommentit (2)
ollut iloinen kun kahvit oli jo keitetty =D
Meillä kun mieheni vanhemmat olivat lapsenvahtina, niin anoppi oli vähän siivonnut keittiössä, tiskannut paistinpannut jne, ja eka reaktio oli kyllä että ei hitto, minkä takia se täällä rupee siivoomaan, mutta tajusin kyllä itseäni että omasta mielestään hän on tehnyt meille palveluksen ja kilteyttää tehnyt minkä voi kun a) hänen on vaikeaa olla tekemättä mitään ja b) varmaan ajatteli (ihan oikein) että pienen lapsen kanssa on välillä vaikeaa pitää kaiken tiptop-kunnossa=)
äärimmäisen ärsyttävää,en sietäisi..itsellä tosin samanlainen tilanne voi olla päivänä minä hyvänsä, nimittäin niin vain meidänkin avain löytyy myös anopilta.