Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voin tietää onko kohtutulehdus?

Vierailija
10.07.2012 |

Onko teil kokemuksii kohtutulehdksesta? Mitä oireita teil oli?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsassa järkyttävä (polttava) kipu. Mitään ei pysty tekemään, ei seisomaan, ei istumaan, saati kävelemään. Mulla ollut 3kertaa ja se on ihan kamalaa...

Vierailija
2/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsassa järkyttävä (polttava) kipu. Mitään ei pysty tekemään, ei seisomaan, ei istumaan, saati kävelemään. Mulla ollut 3kertaa ja se on ihan kamalaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensioireet oli minulla "tärinäkipu" eli kipu tuntui alavatsassa kävellessä ja pyöräillessä.

Tiesin heti mennä lääkäriin koska minulle oli tehty tuulimunaraskauden takia kaavinta.

Lääkäri vain paneli alavatsaa ja otti kipeää :( Sain antibioottikuurin ja se tehosi heti enkä saanut pahempia oireita.

Vierailija
4/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensioireet oli minulla "tärinäkipu" eli kipu tuntui alavatsassa kävellessä ja pyöräillessä.

Tiesin heti mennä lääkäriin koska minulle oli tehty tuulimunaraskauden takia kaavinta.

Lääkäri vain paneli alavatsaa ja otti kipeää :( Sain antibioottikuurin ja se tehosi heti enkä saanut pahempia oireita.

siksi pelottaa tuo tulehdus.. mutta mitään kipuilua ei ole ollut muutakuin paripäivää abortin jälkeen (sitä kesti paripäivää) mitään muuta ei ollut.. huomenna jälkitarkastus ja pelottaa vain verikokeen tulos :'(

ap

Vierailija
5/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenon lääkkeellisen tyhj. jälkeen. Oireina pahanhajuinen verinen vuoto, kohtuullisen kovat vatsakivut alavatsalla jotka yltyivät ja burana ei enää auttanut. Yleinen huono oksettava , kuumeinen olo. Alavatsan paineluarkuus. Sain 2 antibioottikuuria jotka auttoivat jo parissa päivässä oireisiin.

Vierailija
6/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä ei ole ollut pahan hajusta vuotoa, kuumetta, kipua eikä runsasta vuotoa..vuotokin loppui puoltoista viikkoa sitten. ainoastaan pääkipeä, mutta aika usein mulla o kipeä pää.. pelkäänköhän turhaa..

ap

Vierailija
7/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä ei ole ollut pahan hajusta vuotoa, kuumetta, kipua eikä runsasta vuotoa..vuotokin loppui puoltoista viikkoa sitten. ainoastaan pääkipeä, mutta aika usein mulla o kipeä pää.. pelkäänköhän turhaa..

ap

oon voinu paljon paremmin ja iloisempikin oon (mitä nyt tän pelko strerrin takia masentunut)

ap

Vierailija
8/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut niin paha kohtutulehdus, että jouduin sen takia sairaalaan viikoksi suonensisäiseen antibioottiin, kun ei lääkärit aikaisemmin uskoneet, että olen kipeä, käskivät vain ottaa buranaa. Myös sairaalasta pääsyn jälkeen söin kaksi viikkoa kahta eri antibioottia.

Oli pahan hajuista vuotoa, kuumetta ja kipu, jonka takia pyörryin moneen kertaan. Ei siitä vain voi erehtyä, että onko kohtutulehdusta, keho kertoo kyllä!

Vierailija
9/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriki oon viel :(

ap

Vierailija
10/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriki oon viel :(

ap

Turhaan panikoit, mulla oli kohtutulehduksen takia tulehdusarvot huiteli yli 250 ja tällä hetkellä minulla on ihana lapsi, hengissä ollaan eikä muutenkaan tullut mitää fyysistä.

t. tuo 11

Vierailija
11/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaina selviää.. mulla lähtee tukka päästä kun stressaan :( mutta mulla on tosi hyvä olo ja pirtee. kaipa panikoin liikaa

ap

Vierailija
12/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi pelottaa tuo tulehdus.. mutta mitään kipuilua ei ole ollut muutakuin paripäivää abortin jälkeen (sitä kesti paripäivää) mitään muuta ei ollut.. huomenna jälkitarkastus ja pelottaa vain verikokeen tulos :'(

ap

Vierailija
13/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo tullut mitään ja torstaina tulee 4viikkoa.. apua kuolen tähän oloon!

ap

Vierailija
14/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme tässä nyt on ongelma? Jos siulla ei ole kipuja tai muutakaan tulehdukseen viittaavaa, niin kannattaa varmaan lopettaa se turha stressaaminen.

Vierailija
15/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme tässä nyt on ongelma? Jos siulla ei ole kipuja tai muutakaan tulehdukseen viittaavaa, niin kannattaa varmaan lopettaa se turha stressaaminen.

ap

Vierailija
16/16 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kova mahakipu. Kohtuun oli jäänyt istukan palanen mikä tulehdutti kohdun.

Minut kaavittiin ja sain antibioottitippaa sairaalassa n. viikon. Päälle suun kautta kuuri kotona.. Crp oli yli 300. Hengenlähtö olisi ollut ennenvanhaan lähellä ilman lääkkeitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi