Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä häälahjaksi siskolle?

Vierailija
10.07.2012 |

Toiveena oli että rahaa häämatkaan, mitä varmasti annankin, mutta näin siskona olisi kiva antaa jotain muutakin, henkilökohtaisempaa. Mutta ei missään tapauksessa mitään krääsää, mikä jää nurkkiin pyörimään.

Kärsin sen verran pahasti jännittämisestä et mun pitämän puheen tai minkään muun ohjelmanumeron kuunteleminen olisi kaikille lähinnä vaivaannuttavaa ja itselleni paniikin aihe joka veisi yöunet viikoiksi, hyvä jos muutenkaan pärjään siellä häissä ja onnistun mm. juttelemaan ihmisten kanssa edes suht normaalisti. Oon kyllä kaasona auttelemassa häissä ja ennenkin häitä kaikenlaisissa jutuissa, mihin vaan pystyn kun välimatkaakin on.

Olisko kellään mitään ideoita, olisin todella kiitollinen? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko vain siskolle?

Vierailija
2/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai lahja menee yhteiseksi parille, eiköhän se nyt ole ihan itsestäänselvää. Eivät vain ole olleet yhdessä kauhean montaa vuotta, joten en voi sanoa että mitenkään superhyvin tuntisin sulhasta noin niinkuin henkilökohtaisemmalla tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdotan taulua esim. grafiikka-vedosta. Muta sitä EI sitten osteta, jos ei olla ihan varmoja, että tykkäävät.

Vierailija
4/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tarpeeksi varma heidän maustaan, että uskaltaisin ostaa mitään noin kallista...olis kamalaa itse saada joltain tuollainen lahja, jos se ei sitten olisikaan 100% mieleinen (tietysti jos taulu olisi sellainen, minkälaisesta olisi itsekin haaveillut, se olisi aivan mahtava juttu). Eikä nykyisessä asunnossaan edes ole yhtä ainutta vapaata seinää. Muutenkin tila todella vähissä, joten ymmärrän hyvin, että esittivät toivomuksen rahalahjoista.

Kiitos ehdotuksesta kuitenkin!

Vierailija
5/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, joka liittyy siskosi tai hänen miehensä harrastuksiin tai mieltymyksiin. Jos rahasta ei ole pulaa, niin esim. lempiartisti esiintymään tai laulamaan tai ilotulitus illan päätteeksi tms.

Muuten suosittelen lahjakortteja. Esim. lahjakortti hierontaan tai kylpylään päiväksi.

Vierailija
6/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei valitettavasti ihan niin paljoa ole. Toi lahjakortti olis kyllä kliseisyydessään varmasti kaikista toteutuskelpoisin idea, ja päälle sitoumus hoitaa koiria sen aikaa!

Vierailija
7/7 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän ensikengät tauluun laitettuna. Sellainen "arkkumainen" taulu harmaasta laudasta ja rautalangasta taittelin heidän nimensä päälle. Tuli kiva ja 10 vuotta tuo taulu on jo heidän seinällään roikkunut, joten tykätty oli!