Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä nimistä kutsumanimenä?

Vierailija
10.07.2012 |

Mitä mieltä näistä nimistä, ovatko liian erikoisia? Olisi kutsumanimenä siis yhdysnimi, jossa toinen alkaa M-kirjaimella ja toinen S-kirjaimella, sillä meidän vanhempien etunimet alkavat noilla kirjaimilla. -Minttu-Sanelma -Minja-Saimi -Minja-Sanelma (Minja-alkuisissa vaihtoehtona myös Milja-) -Minttu-Sofia (myös Minja- tai Milja-alulla) -Minttu-Sylvia (myös Minja- tai Milja-alulla) -Saimi-Maria

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu ja Sanelma, Saimi sekä Sylvia ei kyllä mitenkään mahdu samaan nimeen. Ovat ihan eri planeetoilta. Minttu-Sofia sentään kuullostaa järkevähköltä.

Minja on minun kestoinhokki, joten sitä en laittaisi mihinkään.

Milja on ihan okei ja koska se on "vanhempi" nimi, kävisi se myös noiden vanhempien S-alkuisten kaveriksi: Milja-Sanelma minusta paras

Saimi-Maria ihan neutraali. Ei satu olemaan minun lempinimiä, mutta ihan hyvin käyvät yhteen.

Aina pitää tunkeä joitakin omia ehdotuksia, joten tässä:

Sanni-Mirjami

Sohvi-Maria

Santra-Marja

Milja-Selena

Vierailija
2/4 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahoja nimiä olet keksinyt. Olen aina kuvitellut, että vanhemmat RAKASTAVAT lastaan, ja tekisivät hänen eteensä monia juttuja. Mutta että vasiten ollaan vääntämässä (ikuisen rakkauden merkiksi?) omien nimien alkukirjaimista lähtöisin olevaa käytössä kömpelöä kaksoisnimeä!

Kaksoisnimi ei käytössä ole koskaan hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu-Sanelma näyttää aikuisena ja missä se on töissä. Entäs Milja-Sylvia?

Voin kuvitellla, että Minja-Saimi ajaa päänsä kaljuksi ja tatuoi kalloonsa kuvan.

LÄhti nyt vähän mielikuvitus laukkaamaan, mutta ei kyllä ihan omia lemppareita ole noi nimet.

Väkisin väännettyjä tuplanimiä. Joku Mia-Sofia voisi olla ok, vaikkei kyllä sekään ole oma suosikki.

Vierailija
4/4 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu-Sofia on aika ihana myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi