Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin menkat alkoi, voiko heti käyttää tamponia?

Vierailija
09.07.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko 15v käyttää tamponia ?

Vierailija
2/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekysymys. Minä en pysty käyttämään tamponeja. Niukka vuoto, joten käyttö on kivuliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyeillä vähän hankalaa, suosittelen sidettä.

Vierailija
4/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voinut käyttää ku joskus parikymppisenä. Ahtaat paikat. mut voihan sitä asetillisen esim. Tambaxin kaa kokeilla. Tosin vesipuistossa pitäisi vaihtaa koko ajan, ettei tuu läpi ja tulehdusvaarakin on. Kuukuppi sopis tuohon paremmin, mut se ei yleensä teinille mahdu..

Vierailija
5/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pystynyt käyttämään ennen 1. yhdyntää, johon asti pääsin vasta 22-vuotiaana ja joka sattuikin sitten aika lailla ja tuli aika paljon vertakin, eli hyvin oli paikat ummessa ja aikaisemminkin olis pitänyt neitsyydestä eroon päästä jo siksi, että vihaan siteitä!

Vierailija
6/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä paikkoja voi ja kannattaa venytellä itse. Silloin tamppooni mahtuu eikä eka kerta satu niin paljon. Jostain syystä tämä elämää helpottava neuvo on meillä tabu.

Vierailija
7/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta tuskin haluaa heti alkuun. Hän saa itse päättää, miten toimii. Voi mennä vuosia ennen kuin haluaa vaihtaa siteistä tamponeihin. Ei kannata tyrkyttää tai painostaa.

Vierailija
8/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampooniin voi laittaa vaseliinia ja  kokeila niitä mini kokoisia.Niitähän nykyään niin paljon vaihtoehtoja että eiköhän joku sopiva löydy jos teini haluaa kokeilla. 

Vierailija
9/11 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 12:34"]

Niitä paikkoja voi ja kannattaa venytellä itse. Silloin tamppooni mahtuu eikä eka kerta satu niin paljon. Jostain syystä tämä elämää helpottava neuvo on meillä tabu.

[/quote]

No eipä se kauaa yhdynnässäkään sattunut eikä jättänyt mitään traumoja, kun olin jo niin vanha. Tabu tai ei, paikkojen venyttely itse olisi vain yksi vaiva lisää elämään naisena, joten mitä järkeä? Eiköhän useimmat neitsyydestään pääse nuorempina kuin 22-vuotiaana.

Vierailija
10/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytin ihan eka menkoista alkaen.

Vierailija
11/11 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin jos tamponin kanssa voisi mennä. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä