Äitini mielestä olen natsi kun en päästä lemmikkejäni vuoteeseen?
Linnoittaudun siis yöksi makuukammariini pienen koirani kanssa kahdestaan ja kissat jäävät muihin tiloihin, sillä en vihaa mitään enempää kuin sitä että vällyni ovat kissankarvoissa.
Koiralla on öisin vesikuppi makuukammarin puolella. Koiran peti on vuoteeni vieressä.
Kissatkin pääsevät makuuhuoneeseen päiväsaikaan kun sänky on sijattuna.
Olenko mielestänne natsi sillä olen sitä mieltä että eläimet eivät kuulu sänkyyn vaan sänky on ihmisiä varten?
Ymmärrän toki myös että moni antaa lemmikkien nukkua sängyssä mutta henk. koht. itse en tiedä melkein mitään vastenmielisempää kuin se että lakant ovat karvoissa tai murusissa. Muita?
Kommentit (7)
jos karvoja vihaat...
Olis kannattanut ottaa akvaariokaloja :D
Jos _petivaaatteet_ ovat karvoissa.
samassa vuoteessa! Kissoillamme ja koirillamme ei ole mitään asiaa meidän vuoteeseen karvaamaan petivaatteita, eivätkä ne pääse makkariimmekaan.
Eläimet voivat levittää sairauksia ja esim. punkkeja, vaikka borrelioosi ei siirrykään eläimestä ihmiseen - muistaakseni.
kun eristän kissat laumasta yöksi. Kissoilla on 50m2 tilaa temmeltää jos kammari on suljettuna ja niille on tehty oma pesä olohuoneen puolelle.
Äitini omat vällyt on vastenmieliset, ihan tyännä karvoja kun nukkuu kahden kissan ja koiran kanssa samassa pesässä.
eläimillä on omat makuupaikat esim. lattialla / omassa kopassa. Ihmisillä on oma sänkynsä, lemmikillä oma makuupaikkansa. Jos välttämättä haluaa että lemmikki nukkuu sängyssä, rakentakoon sellaisen sitten sille erikseen.
jos karvoja vihaat...
Olis kannattanut ottaa akvaariokaloja :D