Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

emmaljunga scooter

24.11.2005 |

kuinka alas selkänoja kääntyy? En ole livenä päässyt näkemään, mutta osaisiko joku arvioida, että kuin makuuasentoon menee? ja onko olleet hyvät kärryt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitoulle tämän ketjun, muistin tämän kun itsekin mielenkiinnolla seurasin ja kävin jopa katsomassa Scootereita Lastentarvikkeessa.

Vierailija
2/12 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiara2005:

Mietin tuossa, että pistäiskö huhuilla täällä jossain, että josko joku haluaisi myydä sellaisen broadway-kuosin jalkapeitteen...tuskinpa, mutta voishan sitä koittaa. mä kanssa näin niitä emman jalkapusseja, mutta se oli malliltaan jotenkin pienempi ja en sitten sen vuoksi ottanut...no täytyy vielä harkita...

Ostin eilen Broadway väriset Scooterit varistosta ja tänään ostin niihin samanvärisen jalkapeiton Järvenpään Halinallesta. Jalkapeitto maksoi 32e ja on ihan aito Emmaljunga. Koska rattaissa ei ole neppareita se tulee kiinni sinne käsinojien kuomun reunimmaisiin neppareihin. Elikkäs voi löytää ihan uutenakin väriä. Lastentarvikkeen nettisivujen mukaan olisi myös yksiväristä harmaata myynnissä, joka voisi käydä näihin.

Taidan olla yksi monista joka nyt on retkahtanut näiden ostoon :oD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

säätyy Scootereiden selkänoja.

Vierailija
4/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyseiset rattaat pari viikkoa sitten nyt 8kk:n ikäiselle pojalle. Ei vielä olla ehditty kamalasti käyttämään, mutta tuntuvat kyllä ihanilta.

Ostamisen kanssa oli ensin vähän ongelmia. Ostin rattaat jalkapeitteen kanssa, mutta kotiin päästyämme huomasin, ettei rattaassa ollut neppareita peitettä varten. Soitin liikkeeseen, jossa sanoivat, että olin vahingossa saanut ns. raakaversiorattaat. Emmaljunga nimittäin valmistaa Scootereita myös ilman neppareiden paikkoja, nämä myydään siis niille, jotka ostavat rattaat ilman peitettä. Jalkapeitteitä kyllä valmistetaan lisävarusteiksi, mikä on minusta (kuin myös myyjän mielestä) vähän outoa, koska jos myöhemmin haluaakin ostaa jalkapeitteen, niin se ei olekaan niin yksinkertaista. Jouduin siis menemään takaisin liikkeeseen vaihtamaan rattaat, onneksi oli samaa väriä jäljellä! Sain kyllä vähän pientä vaivanpalkkiota... Nyt olen huomannut, että rattaat puoltavat vasemmalle, mutta tämä kuulemma kuuluu takuun piiriin. Eli ainakin kerran joudun vielä liikkeeseen palaamaan.

Vierailija
5/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee selkänoja Yllätyin siitä miten hyvä asento kuitenkin vaikka vain 130 tai jotain se kulma on .

Siinä on jotenkin sellainen asento että istuiosakin menee kulmaan kun selkänoja menee alas joka varmaan tuo sitä lisä makuu tuntua -vaikea selitys....

Olemme olleet tyytyväisiä käyttäjiä elokuusta alkaen Neiti silloin 8 kk

Ostin jalkapeitte version rattaista ja lisäksi minulla on siihen duo-pussi jolla uskon pärjäävämme. Ehkä nyt olisin ostanut pelkän duopussin eli en sitä jalkapeiteversiota rattaista. En ole kellään paljoa käyttänyt jalkapeitettä. Ne vaan tuli juuri liikkeeseen kun menin ostaan rattaita. Eli kärryni otettiin suoraan paketista. niistä jotka oli esille tulossa ensiesittelyyn uusia värejä ja tää jalkapeitemalli. joten tuli pulma minkä värin ja mallin otti;)

Ilmakumit meinaan vielä testata kunhan saan jostain käytetyt, Hyvät ovat nuokin leveät renkaat.

Rattaat oli huollossa nitinänsä takia eli rasvattiin hyvin ja sen jälkeen ei natissu paitsi nyt joku pieni nitinä -laitan rasvaa niin eiköhän lähde pois.

Meilläkin aavistuksen puolsi myös, huollossa samalla kertaa hoidettiin.

Menee yllättävän pieneen kasaaan, kevyet nostaa rappuset ylös.

Ainoaksi miinukseksi pienen tavarakorin laitan. Ehkä joskus tulevaisuudessa vielä softyt hankin kunahan neiti vanhenee ja muuta ei enää tarvi kuin kauppaavarten kärryn.

Vierailija
6/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin loppukesästä nyt 1½-vuotiaalle Poikaselle. Meillä ei ole ollut mitään häikkää rattaissa,todella hyvin ovat toimineet. Pyöristä en tiedä miten toimivat lumihangessa,ovat pienet,paksut täyskumiset pyörät.Oisko nimeltään Tubless? Eli ei tarvi pumppailla ollenkaan. Ja mielestäni niihin voi ostaa ilmakumitkin, jos sellaisista tykkää enemmän.

Meidän poika nukkuu lähes päivittäin päiväunet rattaissa, ja hyvin mahtuu toppavaatteissakin kärryissä nukkumaan. Suosittelen!!

Vierailija
7/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä! Sulla siis on duopussi siinä scootereissa? Maä itse myös ajattelin just tätä vaihtoehtoa, kun mulla se duopussi ois entuudestaan, mutta sitten, kun emmaljungan sivuilla sanottiin, että ei voi käyttää scottereissa, niin hylkäsin idean...mutta se siis toimii siinä ja ihan niin, että lapsi nukkuu pihalla kunnon pitkiä päikkäreitä? Paljonkohan se jalkapeite maksaa ja paljonko on uusien scoottereiden hinta? Paljonko maksaa jos ottaa ilmakumipyörillä?Kiitos jos viitsitte vielä vastata:)

Vierailija
8/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tarkoittivat, että duolift (se kai se pehmeäreunainen kantokassi on nimeltään) ei sovi Scootereihin. Tai saattaa se sopia, kun ottaa ne pohjan kovikkeet pois. Meillä on ainakin se lämpöpussi (Emmaljungan), missä on valjaiden reiät, sen luulisi sopivan. Niitähän taitaa saada liikkeestä rattaiden väreissä.

Vuoden 2005 Scooterit maksavat 199e, jalkapeitteen kanssa 229e. Vuoden 2006 maksavat 249e, jalkapeitteen kanssa 289e.

Emma-merkkiset ilmakumit maksaa muistaakseni 13e/kpl. Emmaljungan isommat Tubeless-pyörät 25e/kpl. Mä kylläkin uskon pärjääväni talvella noilla pienemmilläkin, on ne niin leveät, etten usko niiden uppoavan hankeen. Ja voinhan mä sitten vaihtaa yhdistelmistä ne isommat renkaat. Meille liikkeessä sanoivat, että vanhatkin ilmakumit käy, eli ei tarvitse renkaassa olla valmiina niitä keskiöjarrukoloja. Sellaiset pienet hammasrattaat saa ostettua varaosina, maksoivat vissiin n.3e/kpl.

Vierailija
9/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä siellä liikkeessä alkaa tinkaamaankin =). Olisivat antaneet 30e alennusta, jos olisin ostanut ilman pyöriä. Siis jos kotona on ylimääräiset renkaat, esim. hyvät ilmakumit, niin kannattaa kokeilla =).

Vierailija
10/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

scooterit johon olen erikseen ostanut Tinttu.comin makuupussin sammaa väriä kun rattaat : ) sekä emman jalkapeiton sekä Herqules rattaisiin kuuluvan hoitolaukun joka on tismalleen samanvärinen kun rattaat : ) väri on Flash eli musta/hopea ja keltainen raita.Ollaan oltu todella tyytyväisiä rattaisiin en ole löytänyt mitään huonoja puolia näistä.Mutta mutta olen ehkä laittamassa kuitenkin nämä myyntiin koska nyt tekis mieli toisen väriset!!!!Jotkut ne vaihtelee autoja ja jotkut rattaita................ : ))

Vierailija
11/12 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vielä..kesti vähän, kun kävin kampaajalla;) Eli ehdin tuossa päivällä soittaa lastentarvikkeeseen ja sanoivat, ettei käy ilmakumit näihin scoottereihin?!?? Asutaan maalla ja jotenkin tuntuu, että pitäis olla talvella isommat pyörät(en ole tosiaan nähny livenä noita scootterin renkaita)Miksihän ne mulle niin sanoi vai eivätkö tienneet, että käykin?!?! Mulla on se duolift pussi ja olen nytkin sitä käyttäny ilman sitä pohjalevyä.

Peuhari: paljonko pitäisit hintaa noilla rattaillasi? Asun Oulun seudulla, joten jos asustelet pk-seudulla, niin pitäisi matkahuoltoa miettiä...tuleekohan liian kalliiksi?!?!

Vierailija
12/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen testannut emmaljungan omia 30 cm ilmakumeja rattaisiin SOPII (hammasjarrua saa ostaa jos sitä ei ole renkaassa tai otettua lämmittämällä alkuperäisistä irtoaa helpommin) Muitten merkkien sopivuudesta en tiedä. Hinta uusilla ilmakumeilla 100 e -Kunpa vaan saisi käytettynä jostain. Jos olet myymässä ilmakumeja laita viestiä pirjo_t@hotmail.com

Emmaljungan duo-lämpöpussi käy rattaisiin. KAntokassi ei käy mutta pohjalevyn kun ottaa tosiaan pois niin sitten käy sekin lämpöpussiksi.