Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä apua kaivataan... eli miten toimia tilanteessa, jossa mies kärähti salasuhteista

Vierailija
09.07.2012 |

Asun miehen kanssa erillään. Yhteenmuuttoa suunniteltu vuosi. Ollaan tosi tiiviisti oltu yhdessä ja nähty usein.

viime viikolla oltiin ajelemassa ja miehellä läppäri autossa. Oltiinn suunniteltu matkaa ja mies kävi vakuutusneuvottelussa ja odottelin autossa. Sanoi, että kattele lentoja koneelta sen aikaa..

Miehellä oli toisella selaimella fb tunnuksineen. Kurkkasin (emme ole fb-kavereita, kun en käytä)kun en voinut vastustaa kiusausta.

Useita viestiketjuja koko suhteemme ajan toisten naisten kanssa. Samoja hellittelynimiä ja ihan samat "näin susta unia" kun mullekin. Kukaan ei tiennyt minusta vaan olin exä. Näitä oli muutama.

no meninpä shokkiin ja joka nyt muuttumassa pettymysraivoksi. En sanonut miehelle mitään ja teeskentelin migreeniä outoon käytökseeni.

Nyt haluan jättää miehen, joka oksettaa minua. En kuitenkaan halua sanoa, että luin naamakirjaa, mutta jotenkin pitäis keksiä mistä olen saanut tietää. Haluaisin sanoa miehelle päin naamaa, että on ällöttävä paska!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon kierosta paskasta. Muiden naisten vokottelu on pienempi paha kuin auki olevan FB:n lukeminen. Jos vieraat naiset kiinnostavat noin paljon jo suhteen alkuvaiheessa, niin siitä ei hyvää seuraa. Ansaitset parempaa!

Vierailija
2/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan lähtisin vaan kylmästi enkä selittelis mitään. Sanoisin korkeintaan jotain että "etköhän sä itekin tiedä miksi kävi näin". Se ois miehestä jäätävintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla