Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva nukuttaminen omaan sänkyyn

24.11.2005 |

Meidän 7kk ikäinen tyttö ei suostu nukkumaan öitä omassa sängyssään. Iltaisin pitää nukuttaa meidän omaan sänkyyn ja loikoilla vieressä niin kauan, että tyttö nukahtaa. Sen jälkeen nostaa se omaan sänkyyn ja tyttö alkaa yleensä huutamaan ennen yhtä eikä suostu rauhoittumaan omaan sänkyynsä millään. Sitten kun nostaa viereen se nukahtaa alle viidessä minuutissa. Päiväunet se nukkuu vaunuissa ulkona, koska sisällä ei suostu nukkumaan. Öisin tyttö ei enään syö mitään, kun itse lopetti yösyönnit eli maitoa en ala öisin antamaan.

Eli miten saan tuon nukahtaan itsestään omaan sänkyynsä? Lähtee järki iltaisin ton nukuttamisen kanssa, kun siinä kestää joskus tosi kauan, ku se innostuu aina räplään hiuksia yms, vaikka on tosi väsynyt ja sänky on aika ahdas kolmelle henkilölle. Olisi kiva saada neuvoja tähän asiaan.. Olen kokeillut, että laitan tytön omaan sänkyynsä ja silitän, olen näkyvillä yms, mutta silti alkaa itkeen aivan hysteeristä itkua ja sitä en kestä kauaa kuunnella. Sit jos nostaa syliin rauhoitellakseen ja laittaa takas sänkyyn niin itku alkaa taas :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla