Miten pudotan 8 kiloa? Apua kaivataan!
Minut on kutsuttu häihin 1.9., enkä halua ostaa uutta mekkoa, mutta entiseen en mahdu mitenkään, ei mene edes vetskari kiinni. Mekkoa käytin painaessani 60 kg, nyt siis 68.
Miten pudotan ylimääräiset kilot syyskuuhun mennessä?
Kommentit (10)
Laatikon pohjalta löytyi vanhat PV:n pointsiohjeet, kannattaako niillä yrittää?
Itse meinaan pudottaa 5 kiloa elokuun 15. pv mennessä.
Olen pienentänyt annoskoon puoleen enkä syö jätskiä, karkkia,pullaa,alkoholia.... en mitään herkkuja.
Liikunnasta pitää huolen pihamme perusremontti lapiohommineen.
eli syöt vain niitä pussilitkuja jokusen viikon. Noilla kuureilla lähtee ilman liikuntaa 1,5-2,5 kg viikossa eli ehdit vielä. Esim. Nutrilett tai Easy Diet ovat ihan toimivia VLCD-tuotteita (Nutrilettista vain ne pirtelöt, ei patukat tai starttipaketit).
Voisiko päästä tuloksiin ilman mitään pussijutskia, kun en mitenkään edes kehtaa mennä ostamaan sellaisia. Saati perheen = lasten edessä syödä sellaisia.
Voisiko päästä tuloksiin ilman mitään pussijutskia, kun en mitenkään edes kehtaa mennä ostamaan sellaisia. Saati perheen = lasten edessä syödä sellaisia.
perinteisin keinoin kun et ole valtavan painava nytkään. Yli kiloa tai edes sitä kiloa koko ajan on suht työläs saada normiruoalla viikko toisensa jälkeen pois vaikak yrittäisi olla tiukkakin. Mulla ainakaan ei esim. suositellulla 1200 kcal dieetillä lähde kuin 200-500 g viikossa. Paljon pienemmäksi jos kalorisaanninn laskee uhkaa taas ravinnepuutokset.
Ajattelin nyt tehdä niin, että aloitan ihan tavallisella normiruualla eli pois kaikki makeat kesäherkut kuten jäätelö. Ei karkkia, pullaa tai muuta roskaruokaa, joita on tullut syötyä liikaa, siksi olenkin lihonut. Eikä alkoholia yhtään. Päivän kalorit noin 1200.
Luulen, että näillä muutoksilla painonlasku lähtee käyntiin.
Jos paino alkaa jumittaa jossain vaiheessa, siirryn pussijuttuihin ja jatkan niillä loppuun saakka.
30min-1t liikuntaa niin varmasti saat ainakin 5-6kg pois.
30 minuuttia saan mahtumaan joka päivään, tuntia tuskin. Riittääkö koiran kanssa ulkoilu?
7 tuntia jää vielä muuhun. Lenkki koiran kanssa on ihan ok, mutta ei vielä kohota kuntoa eikä muuta rasvaa lihakseksi. Eli koiralenkin lisäksi vaikka puolen tunnin jumppa lasten kanssa riittää hyvin.
sillä se hoituu. 5kg kuussa on ihan mahdollista 1000kalorin tai alle dieetillä. 1200kaloria päivässä ja varmaan onnistuu -4kg kuussa silti. Aluksi lähtee varmaan pari kiloa nopeampaa kun lähtee nesteitä.