Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies unohti FB:n viestisivun auki

Vierailija
08.07.2012 |

viime yönä. Heräsin aamulla ja avasin koneen, viesti räpsähti suoraan mun verkkokalvoille. Oli jutellut yhden mimmin kanssa eilen, ehdottanut että "vois törmää illalla" ja pyytänyt puhelinnumeroa. Se on sellanen 20vee misu, joka oli tossa lähellä ärrällä töissä ja olin jo sillon varma, että äijä kävi siitä syystä juuri sillä ärrällä niin innokkaasti lottoamassa ym.

Tää on aivan s*tanan nöyryyttävää! Miehen selitys oli, että "no mut siis hei se on mun vanha tuttu". Joopa joo, ei mee läpi.

Tekis mieli heittää toi pelle pihalle, mutta onko teidän mielestä ylireagointia? Selkeesti kuitenkin etsii jotain muuta kuin mitä mä sille edustan?

Huhhuh, ois mullekin tuolla parempaa tarjolla ihan taatusti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei kannata tuhlata tuollaiseen mieheen

Vierailija
2/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt annat anteeksi tämän, niin mies tietää, että voi kokeilla liikkuuko se raja vielä vähän pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin mäkin sen mietin, jos antaisin anteeksi, niin mitä seuraavaksi?

Mua eniten vaan naurattaa koko tilanne. Että toi helvetin p-reikä on saanut mut joka oon aivan eri sfääreistä kuin se. Se asuu mun himassa, ollaan oltu pari vuotta avoliitossa ja sillä ei elämässään ole asiat olleet koskaan niin hyvin kuin nyt. Oon kivan näköinen, rauhallinen ja ihan normaali ihminen, toisin ku sillä koskaan on aikasemmin eukot olleet.

Ja nyt se on valmis heittämään kaiken jonku 2kymppisen muikkelin vuoksi. Mut antaa mennä!

Vierailija
4/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitäköhän salailee...

Varmaan flirttaa ärrät, siwat, lidlit, aabeeceet jne.

Yrittää pokaa kadulla vastaantulijat, baarissa tiskillänotkujat, harrastuksissa tavatut...

Selityksiä löytyy, vanhoja tuttuja, koulu- ja työkavereita, kaverien sukulaisia tai entisiä...

Nolo äijä. Päästä siitä irti ja säästä itsekunnioitukses, nainen.

Vierailija
5/5 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoin selitykset.

Vasta, kun tajusin, että mua oli satunnaisten viestien lisäksi myös ihan oikeasti petetty todella useasti, ymmärsin lähteä.

Lapsi oli 11kk vanha, kun muutin omaan kotiin.

Että silleen... tämä nyt vaan eräänä tarinana.

Kannattaa tosiaan miettiä, mitä nyt pitää tehdä.