Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisiko jo kokeilla seksiä? synnytyksestä 3 vko ja episitomia

Vierailija
08.07.2012 |

eli episitomia tehty synnytyksen aikana ja tikit taitaa olla jo sulaneet. Varsinaisesti ei haavaan enää satu kuin ehkä hieman yhtä kohtaa aristaa. Pystyin synnytyksen jälkeen jo istumaan ja käymään vessassa normaalisti. Kokemuksia muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on munan tarve, ku ei voi parannella eka kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko haava revetä vielä?

Vierailija
4/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ja 3vko jälkeen eka kerta. Pikkasen tuntu kiristystä mut helpotti kun varovaisesti edettiin ja hyvin sujui

Vierailija
5/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omien tuntemusten mukaan voi kokeilla. Voihan sen jättää kesken jos alkaa sattua. Muista liukkari! Itse olen halunnut kokeilla yhdyntää 10-4 päivää synntysten jälkeen ja joka kerta onnistui, kiristi vaan vähäsen.

Vierailija
6/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskaltanut, varovainen ja hellä seksi ja tietysti sinun ehdoilla, seksihän on paljon muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
7/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillahan aina voi. Jättää homman kesken jos sattuu. Itellä meni synnytyksen ja välilihaleikkauksen jälkeen 3 kk ennen kuin pystyi yhdyntään. Monesti kokeiltiin sitä ennen, mutta kun sattui niin jätettiin kesken. 6 kk synnytyksestä pystyi vasta harrastamaan normaalisti seksiä. Välillä 3 - 6 kk aristi heti, jos ei ollut varovainen. Eka kerran kokeiltiin 6 viikkoa synnytyksen jälkeen, kun tuntui, että oisi jo paikat parantuneet, ja muuten ne olikin jo täysin kivuttomat, mutta eivät sitten kuitenkaan kestäneet yhtään venytystä..

Vierailija
8/8 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 18:15"]No jo on munan tarve, ku ei voi parannella eka kunnolla.

[/quote]

Ehkä miehellä on kova pillun tarve? Mitä nämä tekisivät, jos joutuisivat elämään oikeasti puutteessa... pitkääääääääään...? Sekoaisivat?