Mitä puolisosi ja lapset tekevät juuri nyt?
Entä mitä suunnitelmia itselläsi on loppu illaksi?
Kommentit (25)
Toinen lapsi mummulassa, toinen meni pihalle kaverinsa kanssa.
Tänään aattelin vielä pestä koneellisen pyykkiä, siivoilla vähän. Käydä suihkussa. Jos saadaan lapsi ajois nukkumaan, niin vois miehen kanssa puuhailla jotain aikuisten juttuja.. :) Itsellä aamulla herätys klo 5.30 joten ei kovin pitkään viitsi valvoa.. :/
kaiketi telkkua huoneessaan ja toinen istuu läppäri sylissään terassilla.
Minä meinaan ainoastaan rentoutua ja humaltua.
on vaarin kanssa olkkarissa. Lapset meni just nukkuun, ja makoilen täällä seurana kunnes nukahtavat.
Illalla ajattelin saunoa ja juoda yhden siiderin. :)
Vanhempi olkkarissa pelailee kavereidensa kanssa, jospa sekin menis jonnekin yöksi..
niin voisin sitten juoda tässä useamman sidukan ja avata maailmaani. :)
ja toivomuksena olisi että tulisi vielä illalla seurakseni, mutta saa nähdä nukahtaako itsekin :)
Mä varmaan roikun täällä palstalla tovin. Olisin toivonut et telkusta olisi tullut jotain katsottavaa, mutta ylläri, ei tietenkään lauantai-iltana..
tai yksi vielä höpisee sängyssään. Mies maalaa piha-aitaa. Minä istun koneella, ja teen töitä, välillä otan aikalisän täällä av:lla tai facessa. Tekisi mieli vielä hakea mansikoita ja alkoholitonta limusiideriä lähikaupasta, saa nähdä jaksanko.
Nuorin 1vee "lueskelee" tuossa lattialla kirjojaan ja 3vee piirtelee mun vieressä. Mies on esikoisen kanssa hakemassa subbileipää iltapalaksi. Itte aattelin, et jos lapset menee nätisti nukkumaan eikä mua kovin väsytä, niin voisin kattoo telkkua ja ottaa siiderin. Jos iskee väsy painun unille ipanoiden kanssa. Mies menee aamulla töihin eli varmaan sekin suht aikiaseen painuu unten maille.
tai iltapalalla.
Itse syön ruokani loppuun, juon pari lasia viiniä ja painun sänkyyn ajoissa.
Mies ja lapset siis mökillä, minä kotona.
Olen kotona kaksin vauvan kanssa.
Ei mitään ihmeempiä suunnitelmia ole. Ehkä katson leffan ja laitan piitkästä aikaa huutonettiin myytävää.
lapset jo nukkuu, kun päiväunet jäi tänään väliin, normaalisti eivät meinaa nukahtaa ennen kymmentä. Mies on tulossa kotiin kohta työkeikalta. Minun pitäisi vielä siistiä kotia ja alkaa sitten pakata kamoja mummulareissua varten, jonne lähdemme huomenna muutamaksi päiväksi. Muutama vaatekin pitää silittää.
lapsi nukkuu, mies katsoo telkkarista Poliiseja ja mä olen keittiössä koneella. Juon olutta ja kohta meinaan ottaa kaukosäätimen haltuuni.
Lapsi nukkuu ja mies..ette haluu tietää,mut hyvältä tuntuu ;)
mies teki illalista, pienet kävivät pesulla ja menevät kohta nukkumaan, isompien lasten kanssa aletaan katsomaan illallisen jälkeen leffaa. Isompien mentyä nukkumaan saunomme kaksin, juomme lasilliset alkoholitonta olutta ja siideriä ja katsomme vielä aikuisten leffan.
poika roikkuu mesessä ja pelaa, nuorin tytär uimassa, vanhin tytär Ilosaarirockissa töissä.
Ehkä mennään terassille tai ollaan vaan kotona omalla terassilla ja heitetään tikkaa yms.
Lapsi on kaverinsa häissä. Minä mankeloin ja syön punajuurileipiä ja kohta silitän katsellen komisario Lewisiä.
Menevät kohta nukkumaan. Mies on vielä heinätöissä. Varmaan saan kohta lukea täältä AV:ota jonkin mökkiläisen valituksia liian myöhään meluavista maajusseista :D
ukko katsoo PMMPeetä telkusta ja litkii viiniä. Lapset, 5kpl, ovat menossa nukkumaan ja vanhin lapsi on kesätöissä toisella paikkakunnalla.
Mitö suunnitelmia ? Jos sitä oottas et lapset kunnolla nukahtaa niin voishan sitä käydä ottamassa ukolta suikit ;)
Mies saunaillassa ystävillään, tyttö nukkumassa. Itse makaan sohvalla, katselen hääohjelmaa ja kohta saan ruokaa uunista. Ettei kuulosta liian lällyltä niin viestittelen myös ihastuksen kanssa. Hyi minua.
Itselläni ei ole suunnitelmia loppupäiväksi, mutta todennäköisesti tulen pelaamaan pleikkaa vielä joitain tunteja.