Argh!!! Mies on niin saamaton ettei saa kerrottua äidilleen, ettei me syödä broileria!
Taas tuli lapset anoppilasta ja kertoivat syöneensä broirelikastiketta. Että ottaa päähän, ettei toi mies saa aikaiseksi kertoa vanhemmilleen ettei meidän lapsille syötetä tehotuotettua (=rääkättyä) lihaa! Luomu on ok, samoin riista. Mutta EI possua eikä broileria.
Omalle äidilleni olen tämän jo sanonut aikoja sitten, eikä siitä ole mitään ongelmaa. Äiti laittaa joko luomulihaa tai kasvisruokaa ja lapset tykkää. Anoppi sen sijaan syöttää niille aina broileria. Nyppii.
Kommentit (18)
Anoppina sanoisin, että olkaa sitten syömättä jos ei hänen ruokansa kelpaa.
Luomu on tyhmiltä rahat pois -huijausta.
Jos haluat pelastaa maailman, olisit jättänyt lisääntymättä, liikakansoitus on se todellinen ongelma. On aivan lillukan varsia syökö mitä lihaa vai onko syömättä.
Omassa talossasi saat tarjota mitä tahansa mutta et voi VAATIA tuollaista missää muualla. Ei ainakaan paikoissa, joissa olet vieraana!
boirelia, kasvatetaan itse possutkin luomuna et varmana tiedetään mitä syödään.
voi näitä luomuhössöttäjiä. *huokaus*
boirelia, kasvatetaan itse possutkin luomuna et varmana tiedetään mitä syödään.
voi näitä luomuhössöttäjiä. *huokaus*
Sääliksi käy luomufanaatikon tossun alle jäänyttä miestä. Ei sun varmaan auta muu kuin käskeä miestä katkaisemaan heti välit äitiinsä.
Mikä vika possussa? Me syödään luomupossua.
Luomupossu on siis OK, sitä meillä syödään.
ap
Mutta miksei lapset voisi mummolassa syödä? Jos kerran tykkäävät.
Kouluissa jne syövät tuollaisia melko väistämättä kuitenkin myöhemmin.
pitää olla niin totaalinen? Tee kotona sellaista ruokaa kuin haluat, ei kanojen olot parane siitä, jos sun lapset syö broileria mummolassaan silloin kun siellä ovat. Ja tosiaan, miten ajattelit tulevaisuudessa hoitaa lasten kouluruokailut?
Vaikuttaa että miestäsi hävettää sinun vouhotuksesi eikä ilkeä kertoa että SINÄ et halua että teillä ei syödä broileria.
Jätäpä mies ja lapset viikoksi keskenään niin tiedät että TEILLÄ syödään myös broileria.
Olet aiia ykain mielipiteinesi TEIDÄN perheessä.
miehesi aito tahto, vai oletko sinä sen keksinyt, ja mies siihen suostunut? Vähän vaikuttaa siltä, että miehelle se ei ole niin tärkeää, ja sinä häntä koetat käskyyttää. Jätä vähän miehellekin oikeutta päättää itsestään ja lapsistaan.
Vittu ku naurattaa