Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan äidit loukkaantuu kaikesta

Vierailija
05.07.2012 |

Voi hyvä luoja, en ole enää varma haluanko lapsia, jos mustakin sitten tulisi tommonen valittava ämmä.

Tän palstan perusteella loukkaannutaan siitä, että:

-häihin ei kutsuta lapsia (mun Irmeli-Pentti vasta tekisi hääjuhlasta oikean!)

-häihin kutsutaan lapsia (eikö osata ajatella, että äiti haluaa joskus juhlia rauhassa, Irmeli-Pentillekkään ei olisi kavereita, joten joudutaan menemään aikaisin kotiin. Hmph.)

-Anoppi ei hoida lapsia (äiti tarvitsee vapaa-aikaa!!! Irmeli-Pentti on energinen lapsi.)

-Anoppi hoitaa lapsia (se ajattelee ettei äiti osaa hoitaa lapsia ja aivopesee Irmeli-Pentin äitiä vastaan. Lisäksi anoppi anto sille suklaapatukan viime kerralla! Oikeesti!)

-mies haluaa seksiä (eikö se tajua, että äitiä väsyttää Irmeli-Pentin kanssa vietetyn päivän jälkeen?)

-Mies ei halua seksiä (Se varmasti pitää mua läskinä ja rumana. Oon tosin synnytyksen jälkeen lihonu 45kg, mut hei oon synnyttäny nainen ja se saa näkyä! Irmeli-Pentti on tosin jo 11 vuotta so what?)

-Mies ei vie lapsia harrastuksiin (Irmeli-Pentti käy baletissa, jalkapallossa, hiihtämässä ja kuviokellunnassa, ei äiti jaksa joka paikkaan yksin)

-Mies vie lapsia harrastuksiin (OMG! Sillä on varmasti suhde kuviokellunnan opettajan kanssa, kerran näin kun se ämmä hymyili mun miehelle!!)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan äidit todellakin loukkaantuvat kaikesta.

Myös tästä aloituksesta.

palstalapsettomista, jotka kiukkuavat, kun heidän kanssaan on eri mieltä! "Mut kun mä haluuuun, että kaikki tykkää mun aloituxesta!!!!11"

Vierailija
22/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan äidit todellakin loukkaantuvat kaikesta.

Myös tästä aloituksesta.

palstalapsettomista, jotka kiukkuavat, kun heidän kanssaan on eri mieltä! "Mut kun mä haluuuun, että kaikki tykkää mun aloituxesta!!!!11"

Nyt haukut kyllä vähän väärää puuta, lapsia löytyy kolme kappaletta, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miksi Ap on se tosikko tässä? :D

Kirjotin ton jutun ihan 'kieliposkella' pari päivää palstaa seurattuani...

Mun näkökulmasta vastaukset on aika pitkälle tosikkoja, mutta ehkä tää on niin näkökulmajuttu.

Ap.

Vierailija
24/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö repesin ap:n kirjoitukselle :). Oli tosi hyvä.

Vierailija
25/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miksi Ap on se tosikko tässä? :D

Kirjotin ton jutun ihan 'kieliposkella' pari päivää palstaa seurattuani...

Mun näkökulmasta vastaukset on aika pitkälle tosikkoja, mutta ehkä tää on niin näkökulmajuttu.

Ap.

vaikka se tanssisi alasti ripaskaa heidän edessään.

Täällä ei siis kannata yritää olla hauska, saapi vain paskaa niskaan.

Vierailija
26/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä valossa äidit kokevat tämän ihan pelkkänä vittuiluna itseään kohtaan, koska nainen, joka ei ole pusertanut mielellään useampaa lasta pimpistä ulos (koska sektio ei ole oikea synnytys) ei tiedä elämästä mitään. Eikä yhden lapsen äidit oikeasta perhe-elämästä.

Ap:n olisi kannattanut sanoa, että hän on akateeminen viiden lapsen äiti niin vastaanotto olisi ollut tyystin erilainen.

Vierailija
27/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä valossa äidit kokevat tämän ihan pelkkänä vittuiluna itseään kohtaan, koska nainen, joka ei ole pusertanut mielellään useampaa lasta pimpistä ulos (koska sektio ei ole oikea synnytys) ei tiedä elämästä mitään. Eikä yhden lapsen äidit oikeasta perhe-elämästä.

Ap:n olisi kannattanut sanoa, että hän on akateeminen viiden lapsen äiti niin vastaanotto olisi ollut tyystin erilainen.

Ap:lle vinkki, että jätä lapsettomuus mainitsematta ensi kerralla, muuten et kuulu joukkoon :D

Vierailija
28/28 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakaa se nuttura sieltä perseestä ja tervehtikää tosielämää hieman rennommalla asenteella. Ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin vakavasti, eikä koko elämän tarvitse olla pelkkää suorittamista ja vertailua.