Nykyajan äidit loukkaantuu kaikesta
Voi hyvä luoja, en ole enää varma haluanko lapsia, jos mustakin sitten tulisi tommonen valittava ämmä.
Tän palstan perusteella loukkaannutaan siitä, että:
-häihin ei kutsuta lapsia (mun Irmeli-Pentti vasta tekisi hääjuhlasta oikean!)
-häihin kutsutaan lapsia (eikö osata ajatella, että äiti haluaa joskus juhlia rauhassa, Irmeli-Pentillekkään ei olisi kavereita, joten joudutaan menemään aikaisin kotiin. Hmph.)
-Anoppi ei hoida lapsia (äiti tarvitsee vapaa-aikaa!!! Irmeli-Pentti on energinen lapsi.)
-Anoppi hoitaa lapsia (se ajattelee ettei äiti osaa hoitaa lapsia ja aivopesee Irmeli-Pentin äitiä vastaan. Lisäksi anoppi anto sille suklaapatukan viime kerralla! Oikeesti!)
-mies haluaa seksiä (eikö se tajua, että äitiä väsyttää Irmeli-Pentin kanssa vietetyn päivän jälkeen?)
-Mies ei halua seksiä (Se varmasti pitää mua läskinä ja rumana. Oon tosin synnytyksen jälkeen lihonu 45kg, mut hei oon synnyttäny nainen ja se saa näkyä! Irmeli-Pentti on tosin jo 11 vuotta so what?)
-Mies ei vie lapsia harrastuksiin (Irmeli-Pentti käy baletissa, jalkapallossa, hiihtämässä ja kuviokellunnassa, ei äiti jaksa joka paikkaan yksin)
-Mies vie lapsia harrastuksiin (OMG! Sillä on varmasti suhde kuviokellunnan opettajan kanssa, kerran näin kun se ämmä hymyili mun miehelle!!)
Kommentit (28)
Kuule, ootko ajatellut, että tänne kirjoittelee monta eri ihmistä? Ei kaikki loukkaannu kaikista näistä asioista, mutta joku aina loukkaantuu jostain. Tällainen palsta on tosi hyvä paikka purkaa sellaisiakin harmituksia, joita ei kehtaa välttämättä kenellekään sanoa.
Suosittelen, että otat vähän kevyemmän asenteen palstaan.
ja kaivavat jostain vaippojen ja tuttipullojen seasta esiin sen hautautuneen huumorintajun.
Minua tämä ainakin hymyilytti.
T: äiti
ja kaivavat jostain vaippojen ja tuttipullojen seasta esiin sen hautautuneen huumorintajun.
Minua tämä ainakin hymyilytti.T: äiti
mulla on huumorintajua vaikka muille jakaa, mutta ei tää avaus kyllä musta ole mitenkään humoristinen, osoittaapa vaan suunnatonta lähdekritiikin puutetta ja lennokasta yleistämistä.
T: äiti myös
mulla on huumorintajua vaikka muille jakaa, mutta ei tää avaus kyllä musta ole mitenkään humoristinen, osoittaapa vaan suunnatonta lähdekritiikin puutetta ja lennokasta yleistämistä.
Kyllä tämä minua nauratti, koska ihan täysin tottahan tämä tällä palstalla on. :D
T: ei-niin-vakavasti kaikkea ottava äiti
on aivan ihanaa, että jotkut äidit suuttui (loukkaantui) tästä avauksesta. :D
Avaus: Nykyäidit suuttuu helposti
Äidit: No eihän suututa!! Sä et tiedä mistään mitään! Älä yleistä! Mee muualle!!
:D:D
Kyllä tämä minua nauratti, koska ihan täysin tottahan tämä tällä palstalla on. :D
musta taas sitä, että avauksen tekijä ei ymmärrä, että ihmisten jurnutukset ovat netin aikakaudella kaikkien luettavissa ja toisaalta netti on hyvä kanava avautua tuntemattomana. Puhumattakaan nyt siitä, että aikamoisella tarkkuudella pitää lukea palstaa, että jaksaa bongailla ihmisten valituksia.
Äidit: No eihän suututa!! Sä et tiedä mistään mitään! Älä yleistä! Mee muualle!!:D:D
Äidit: No eihän suututa!! Sä et tiedä mistään mitään! Älä yleistä! Mee muualle!!:D:D
Kun on avaajan kanssa eri mieltä, suuttuu tahi loukkaantuu, vaikka on omasta mielestään kirjoittanut vaan eriävän mielipiteen.
Ilmeisesti taas hymiöillä koristeltu eriävä mielipide ei ole suuttumista tai loukkaantumista?
Terv. äiti-nimiseen eläinlajiin kuuluva henkilö
musta taas sitä, että avauksen tekijä ei ymmärrä, että ihmisten jurnutukset ovat netin aikakaudella kaikkien luettavissa ja toisaalta netti on hyvä kanava avautua tuntemattomana. Puhumattakaan nyt siitä, että aikamoisella tarkkuudella pitää lukea palstaa, että jaksaa bongailla ihmisten valituksia.
Eiköhän se pilkku saanut nyt jo tyydytyksensä :)
Etenki nro 11 :D lol mikä pätemisen tarve
eriävän mielipiteen ilmaiseminen ON just sitä pätemistä, lol. Etenki.
Voi jessus, sie et sitten osaa ottaa rennosti. Eiköhän se pilkku saanut nyt jo tyydytyksensä :)
että mielipiteensä saa sanoa vain, jos kärjistää tai laittaa hymiöitä? :D
(Eli tää olis nyt hyvä mielipide?)
Irmeli-Pentin äiti loukkantuu, jos joku väittää sen loukkantuu herkästi.
Irmeli-Pentin äiti loukkantuu, jos joku väittää sen loukkantuu herkästi.
pääs näköjään unohtumaan. :D
Esimerkkeihin voi lisätä vielä sen, että Irmeli-Pentin äiti loukkantuu, jos joku väittää sen loukkantuu herkästi.
että palstamahot loukkaantuvat herkästi, jos heidän kanssaan ei ole samaa mieltä.
Tää oli nyt sitten huumoria, tosikko-ap:lle tiedoksi!
Nykyajan äidit todellakin loukkaantuvat kaikesta.
Myös tästä aloituksesta.
Nykyajan äidit todellakin loukkaantuvat kaikesta.
Myös tästä aloituksesta.
palstalapsettomista, jotka kiukkuavat, kun heidän kanssaan on eri mieltä! "Mut kun mä haluuuun, että kaikki tykkää mun aloituxesta!!!!11"
Siksi asun sen peräkammarisa ja vaihdan sen vaipat.