Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralaiset, eikö ne tajua, ettei asunnon pito ole ilmaista?!

Vierailija
05.07.2012 |

Vuokrattiin kämppä yhdelle nuorelle miehelle. Äijä on naama myrtsinä, kun huomautellaan vuokrasta. No ei sen olisi pakko tuossa asua. Joka ikinen kerta saadaan kinuta vuokraa ja maksaa kyllä joskus vaan osan joskus vasta ensi kuussa. Aina saa huomautella. Millä se kuvittelee, että maksetaan kämpän lainat ja korot, vakuutukset, sähköt, vedet, roskien haku, kiinteistöverot jne? Ei asunnon ylläpito häntä varten tai ketään vuokralaista varten ole ilmaista. Pitäisi vähän olla kohtelias ja maksaa asuminen kiltisti. Se on vähän sama kuin ostaa ruokaa kaupasta "luonnollisena asiana".

Voikohan tuollainen epäsäännöllinen maksaminen olla peruste purkaa vuokrasopimus? Ei sillä rästissä ole ollut 2 kuukautta pitempään yhtään, mutta kun meille kuitenkin on ne kululaskut maksettavaksi tullut hänen kämpästään, niin hieman ärsyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vuokralainen maksa itse sähköä?

Vierailija
2/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos olette isommassa kaupungissa niin kämppään löytyy jonossa tunnollisiakin maksajia, kun asuntopula on niin kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean vuokralaisen valitseminen on tärkeintä.

Vierailija
4/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asutaan toisessa päässä taloa. Molemmat on osakkeita, tehtiin taloyhtiö. Maksaa kyllä itse sähkön sisälle, mutta juuri ei tajuta, että lisäksi on pihavaloa, autotallinlämmitystä, portaikon lämmitystä, viemäristön pumppua jne. Laitettiin tästä sähkökaappiin erillinen mittauspiste hänen asuntonsa osalta vielä. Eli mittauspisteitä on kolme: meille "sisälle", hänelle "sisälle" ja yksi "ulos" yhteiseen käyttöön. Niin kuin taloyhtiöissä on, eli kummankin asunnon ja sitten "taloyhtiön" sähköt.

ap

Vierailija
5/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vuokralaisen asiaksi.

Vierailija
6/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vuokralaisen asiaksi.

koska niiden maksuilla ei ole mitään yhteyttä vuokranmaksuun. Aina voi todeta, että meillä ei nyt rahat riitä, kun sinä et maksa osuuttasi.

Vierailija
7/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva asenne.

Vierailija
8/8 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteetit on kuitenkin hallussa.

8 taitaa itse asua vuokralla...kiva asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme